Ik heb het nog even nagekeken. Znoes is in 2009 op dag 334 bevallen. Geinsemineerd op 23 april. Bevallen op 22 maart Dit is pas de 2de dus geen vergelijking verder
Hoop oprecht dat ze nog eventjes wacht tot donderdagavond/nacht of later. Woensdag en donderdag ben ik hele dagen weg voor mijn werk, donderdag zelfs om 6 uur beginnen, als ik dan moet nachtbraken
Nee, ook nog geen hars en banden zijn ook nog niet slap genoeg, dus wat dat betreft, duurt het mijn inziens nog wel paar dagen. Hoop op zaterdagavond, dan hebben we meidenavond bij Ilona, kunnen we er allemaal bij zijn.
je hebt hele grote kurken, misschien kan je die in je merrie stoppen Leonoor
Ken nog iemand die anti namen en halsters was en al zeker in combinatie. Die had dan al namen verzonnen, op halsters laten zetten en dan gebeurde er iets naars binnen de eerste 3 maanden van het veulentje. Op den duur zijn ze daarmee gestopt en ging het voor de boeg met de veulentjes.
Ik kom zelf uit de renpaarden en harddravers en ken de aller raarste dingen die geluk of ongeluk zouden brengen Er zijn erbij waar vlechtjes ongeluk brengen, de kleur groen, spelen op je eigen paard, toiletteren op dag de van de koers, nooit met nieuwe spullen rijden etc etc. Maar dingen die mazzel brengen alle vormen van poep op je kleren, spullen of paard, drie keer springen voor het opstappen...dus wat dat betreft is bijgeloof en ongeluk voor een ieder anders