[HK]Het Dikke Buiken Topic 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:17

Nicole288

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:20

zoals jij het zei gem :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:33

ik dacht het ook wel, maar was er niet zeker van :P

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:23

*\o/* Yeah! De eerste cam weer online, leuk!! Marije, worden weer wat uurtjes staren.... ;) . (ik kan op MS nog geen link vinden, kijk ik erover heen of is het nog niet aan de orde?).

Ik kom allemaal namen tegen, zal ook eens mee gaan denken......

Silketje: wat grappig dat je al weet wat het wordt! Ben erg benieuwd of er daadwerkelijk een hengstje uitkomt...... :+

Joto: wat jammer, maar wel fijn dat ie het voor jou gevoel wel goed heeft gedaan. moeilijke keus nu dus! En wat een mooi kind!

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:56

MelodyT schreef:
Revolution vind ik opzich ook wel mooi maar ook denk ik dat dat weer veel voorkomt....

Jij moest met de F toch?
Fever L'a?

Fever had ik ook al in mijn gedachtes gehaald, maar denk dat dat ook een naam is die je veel gaat horen.
Ach ja ik heb nog even de tijd

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:56

Zo! Ik heb ook al even gespiekt op de cam hier! :D

Broerlief is als het goed is bezig om hier ook wat te regelen.. zodat ik ook thuis of althans binnen ook via pc wat kan zien. En evt online te zetten.. 2 of 3 is te doen op stal, maar 5 wordt me wat te gek helemaal met 3 maidens..is geen beginnen aan geloof ik haha.

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:59

Nou had ik vandaag foto,s gemaakt van mijn nieuwe aanwinst, doet die computer weer raar.
Wil ik ze op de pc zetten met de usb zegt ie geen nieuwe foto,s gevonden >;)

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:07

He manueeltje: wordt nu toch wel nieuwsschierig naar je nieuwe aanwinst!! (ben een drama met computers, dus kan je helaas niet helpen).

Joto: dat zie je verkeerd, 5 is juist beter, dan kunnen we je allemaal helpen met waken!! Scheelt jou weer wat tijd. Zelfs met de maidens. Als je weg moet dan meld je het en er is altijd wel iemand die voor je op wil letten......;-) Dus gewoon 5 doen dan!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:29

Haha dat is wel toevallig Manueeltje..als me iets te binnen schiet hoor je het wel!

Ik ben echt erg ben nu aan het kijken op een japanse site,japanse woorden kunnen ook een erg aparte naam zijn.....ik zeg het maar zelf,ben knettergek hihi!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:37

Ja dat is dan inderdaad zo ja, heb je gelijk in..Maar verwacht er eigenlijk ook nog wel ergens eentje overdag..Nummer 1 valt niet te missen, nummer 2 doet het niet met mensen in de buurt. Maar daar kun je wel van op aan.
En als het er op lijkt, mogen ze alleen lekker onder toezicht naar buiten :D

Pff wat gaat de tijd toch ook snel, over een paar maandjes loopt de 1ste hopenlijk gezond en wel rond!

Nouja ik hoop dat het allemaal lukt aankomend jaar!
Heb "live" in elk geval genoeg hulp, genoeg mensen die het ook eens willen mee maken en graag willen komen.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:56

met japanse woorden kun je hele leuke namen maken MelodyT
Ik ben zelf op het moment erg bezig met de keltische en gaelic namen. Dus ik heb nu een kat rondlopen die Litha's dagda heet en mijn hond heet Faél (betekent wolf). Allemaal dat soort dingen. Juist die aparte namen vindt ik heel erg leuk.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 22:59

even nog helemaal iets anders ik ben eindelijk op de helft van mijn eerste studieboek!! Jah nog maar 700 pagina's te gaan om te leren! Sorry ben even helemaal blij :D

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 23:30

Kom zo een dagje bij je meewaken hoor Joto!
Japanse naam.......wel gaaf. Moet je het ook in hun lettertekens schrijven ;-)

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:06

Haha! Lief zeg!

Nou nu het hier zo vriest, hoef ik nog ff niet aan waken te denken.. Brrrrrrrrrrrrr

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:20

Gaaf hoor Ineke.Ik vind Devarana voor een merrie heel leuk,maar de betekenis is wat minder hihi 'tuin van god' maar opzich zijn er veel namen die iets betekenen waar eigenlijk niet naar gekeken word.

Nu waken lijkt me erg koud hihi,gewoon dikke deken en op het schone stro!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:22

Agh, zijn ook zoveel namen in de wereld, en de helft van de mensen die weten niet eens wat het betekend..Als jij het een mooie naam vind..Gewoon doen!

Dessa sloeg ook eerst als stront op een paddestoel, ik dacht oh dat vindt niemand leuk :D Maar toch wel haha.
Bij Diara zat ik ook nog te twijfelen aan Fieke, in het begin heel erg, maar dat had niet bij dr gepast nu

Ik maak nog geen namen bekend, evt via pb, maar zitten meer friezenliefhebbers hier, straks ben ik naam kwijt haha

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:28

Hihi kan ik me iets bij voorstellen...zat ook eerst te twijfelen.
Maar hoe meer mensen het mooi vinden hoe eerder ik het zal kiezen.

Bij Ojani zei mijn vriend dat meen je toch niet als je het beetje verrot uitspreekt heb je zo'n kampnaam...hihi

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:31

Ik vind jou naam erg mooi hoor! Bedoel, kwpn heeft de D-tjes ook al gehad, friezen ook al, en heb hem nog niet eerder gehoord.

Nou moet ik wel zeggen dat ik geniale namen heb voor Paulien en Greta, en agh de rest.. Dat komt terzijne tijd wel een keertje voorbij..

Oh god..Tis weer gezellig hier met mannetjes op het dak :s.. De een is aan het timmeren, de andere boven mij aan het boren..en de rest staat er bij te schreeuwen haha

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:32

Haha gezellig!Ach nu nog voor een hengst want dat gaat het denk ik worden en dat is het moeilijkst...

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 09:35

Heb je even ge- pbd hoor :D Haha. Ff kijken wat je er van vindt.

Tis ook altijd zo, als je nu niks kan verzinnen, kan je straks niet kiezen :D.

Britt (jaarling) heet op papier bijv Aida haha erg he

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:05

Joto schreef:
Agh, zijn ook zoveel namen in de wereld, en de helft van de mensen die weten niet eens wat het betekend..Als jij het een mooie naam vind..Gewoon doen!

Hier een leuk voorbeeld:
Mijn schoonzus fokte Siamese katten (daar ben ik door aangestoken) en wilde een mooie Thaise naam als Cattery-naam. In die tijd waren Thaise namen bijzonder populair, en alle namen leken vreselijk veel op elkaar, dus elke aanvraag die ze deed werd afgewezen door het overkoepelend orgaan.
Uiteindelijk (na 12 afwijzingen), pakte ze er een kookboek bij en vond de naam "Kendo Tjae" :D . Ben nog steeds benieuwd of het nou kikkerbilletjes of gebakken geitenogen zijn, maar een complimenten dat ze kreeg over de naam _O- . En zij maar met een stalen hoofd beweren dat het de god van huppeldepup was, waarnaar ze de cattery genoemd had :P .

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:07

Ik zou, als valie een hengstveulen was geweest, de naam Abrazo (spaans voor omhelzing) genomen hebben.......

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:10

Hahaha inderdaad gem!! Geweldig.

Zo zat ik een paar maand hart van Nl te kijken.. Giraf geboren met de naam? Joto! . Had ook een betekenis blijkbaar

Edit: Gevonden. Was in Hilvarenbeek,Het girafmeisje kreeg de naam Joto dat in het Swahili 'warmte' betekent. :D

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:27

Aida vind ik wel sjiek, mooie opera ;)
Ik had een naam bedacht, dat blijft een stamboomnaam van teckels te zijn, nou ik noem tal soms wel een teckel (korte pootjes, alhoewel jack russel beter past) dus denk niet dat die hem gaat worden....

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:28

ja het is leuk allemaal die namen.
Bij de shetten hebben we nu de D, maar denk je nou echt dat ik veel mooie namen met een D kan vinden of bedenken?
Nou niet dus.

Heb wel een lijstje hoor, maar ik blijf nog altijd rond kijken. ;)