sunset sands had ik al aan staan, kreeg net een massage behandeling, wrs bij de check-up iets gezien dat een low aan de orde was, wax of druppel oid?
wanneer moet ik nu laatste ronde gaan doen hier? merries van sjoert houden pauze, dynamic ligt, zou ik nu snel even? (dat is de goden verzoeken natuurlijk)
@quintusgl: nee ik ben er ook nog niet uit wat.. of t nou echt veulen is wat aanklopt of niet , ik weet t niet.. maar t zal vast geen weken meer duren
MamaSnoopy
Geplaatst: 14-03-09 01:32
alles weer eens even bijgelezen....hoop veulens weer gemist
dynamic houdt ons ook wel lekker in spanning Zag een foto dat ze vandaag wax heeft....dat gaat de goeie kant op
Snitch (van de overleden Gigi) heeft een nieuw vriendje. Net waren ze echt aan het dollen met z'n tweetjes, zo schattig!!!! Ze zijn een bal aan het ophangen voor ze http://www.marestare.com/cam.php?alias=strohbehn
volgens mij ga ik zo ook mijn mandje in.......nicole, wilde je nog even naar de paarden, dan wach ik even tot je terug bent (kan je dus alleen maar waarschuwen bij Dynamic).
MamaSnoopy
Geplaatst: 14-03-09 01:47
ja die Snitch, die geit heeft toch wel goeie melk gegeven tis ook wel een dotje die mini, net een sint Bernardhond
nou merrie's, laat jullie je veulen eens zien er staan er zoveel op klappen