[HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: [HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:59

Eyecatcher schreef:
Idd Miran ik heb een tijdje terug een aantal een pm gestuurd hierover en van sommige kreeg ik te horen heb geen zin om in HK te posten. Dan niet maar hou je met de merries bezig en pas echt gaan roepen als het echt zover is.
Ik moet echt veel pagina;s lezen en dan denk ik jeetje zijn er zoveel bevallen??? Maar nee hoor soms 1 of 2 en soms helemaal geen 1. Dat is ook de reden dat ik hier amper kom. Vorig jaar was ik de updater en had me voorgenomen om dat dit jaar ook weer te doen, maar ik ben daar heeeeeeeel snel vanaf gestapt.

Sorry hoor, maar jij had toch een eigen forum gemaakt zodat je dit topic niet meer hoefde te lezen?
Niet om banketstaaf te doen hoor, maar ik denk dat je dan ook niet ineens moet op komen dagen als ze hier weer eens over gaan discusseren Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:00

Ik werk ook 40 uur in de week en ik heb het ook vrij druk. Ik kan ook niet alles bijlezen.. Maar ik zou het ideaal vinden als er een topic was met alleen de updates erin! Zo kun je toch precies bijhouden hoe of wat!

Wie stemt er voor? Lachen

balance
Moderator Over Paarden

Gewoon even vragen om een update om al die pagina's te omzeilen is natuurlijk ook een optie. Ja. Ik begrijp dat bijlezen lastig is. En ja, ik snap ook dat het soms zo lekker weg schrijft dat je vergeet dat anderen moeten/willen bijlezen. Dus hmmm.... I rest my case.

oma

Iris82 schreef:
Hahahahaha je meeent het niet!
Ik was net aan het bedenken: we zouden een topic moeten maken met alleen updates er in en welke veulens geboren zijn!

Dat si toch een perfect idee?

En dan mogen we hier in dit topic dus gewoon roepen, als er een blaas is, of pootjes, of ja aan de gang, terwijl het misschien loosalarm is, of moeten we hier onze mond dan over dicht houden in dit topic en alleen nog maar staren?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:01

Mensen kunnen hier toch ook gewoon om een update vragen? Dan is er vast wel iemand die dat even wil geven.

Nog een topic erbij lijkt mij persoonlijk niet erg handig, vind het al jammer genoeg dat het gesplitst is.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:02

Kimmes schreef:
Sleepy Hollow Acres: Thank you all.. Keep Sending those prayers. We did almost lose her twice now. She is having a hard time with her back feet at this point. We are awaiting to vet to return to give us a better idea. She is a fighter that's for sure. We did give her some Mouth to Mouth or My Mouth to her nose and that really got her going and it seems to have worked to get her to where she is at. Keep us in your thoughts and prayers and I will update as often as possible.

If someone would like to call me in a couple hours I can then give them the update and they can post it here for you all if anyone is up for that

Jeetje ik hoop toch echt dat het goed komt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:02

oma schreef:
En dan mogen we hier in dit topic dus gewoon roepen, als er een blaas is, of pootjes, of ja aan de gang, terwijl het misschien loosalarm is, of moeten we hier onze mond dan over dicht houden in dit topic en alleen nog maar staren?

En dan in dit topic mutsen over de merries... Zoals we dat ieder jaar doen/deden... Knipoog

oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:04

Iris82 schreef:
oma schreef:

En dan in dit topic mutsen over de merries... Zoals we dat ieder jaar doen/deden... Knipoog

Oke, dan is het goed, want zeg nou toch eerlijk, dat maakt het staren toch het leukste Clown

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:04

Als iedereen gaat vragen naar de updates op elke pagina zitten wel elke maand in een nieuw topic Clown

Ik zal eens een overlegje plegen met de mods.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:05

Lijkt me een goed idee. Lachen

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:08

Toch zou ik het jammer vinden als het niet gewoon bij het oude blijft,dit doe ik al jaren en ik vind het heerlijk om te doen.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:10

Ik ben blij dat mijn muis een scroll-knopje heeft Schijnheilig

Diezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:10

Citaat:
Posting for Lori, here is the message from her board:
I haven't tried setting my lap up here at work yet... but not real confident it will work anyway as it crashed on me on Friday night and couldnt' get it working again.
Anyhow, when I went to feed this AM.... Connie has wax! So I got her stall and her ready but dang I can't watch them. I work about 40 minutes from home so if someone watching thinks they're close.... please call me. My number 206-817-1502.
Thank you in advance!!!
http://www.marestare.com/bentley.php

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:11

ThePast03 schreef:
Iris82 schreef:
Ja maar wat is te ver gaan? Dadelijk is het al niet meer gepast om nog even over Fancy te ouwehoe.ren omdat die toch nog niet aan het bevallen is.

Ik denk dat de lijn tussen on en offtopic gruwelijk grijs is (ipv zwart wit) als het drachtige merries betreft...

Dat vraag ik me dus ook af. Ik vind het heerlijk om te horen dat Stephany een kleinkind heeft gekregen, dat Rian een zoon heeft gekregen en dat Nicole haar merrie een veulen.
En ik vind het ook leuk om die herinneringen af en toe op te halen.

Maar feitelijk is dat allemaal off topic en zou dus eigenlijk niet kunnen.
Mijn idee is dat het dan een stuk minder menselijk en gezellig hier gaat worden.
Er staat toch echt [HK] voor dit topic dus het lijkt me dat dit soort dingen gewoon moeten kunnen?

ehhh... en wat dacht je van mijn linkje naar m'n paarden.... echt off topic maar ik voelde me zo lekker hier dat ik dacht, kom laat ik dat eens met de staarders delen. Ik ben het met je eens, ThePast03.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:11

maroes schreef:
Toch zou ik het jammer vinden als het niet gewoon bij het oude blijft,dit doe ik al jaren en ik vind het heerlijk om te doen.

En daar sluit ik me helemaal bij aan!
Af en toe gaat het even verkeerd maar dat is altijd weer goed gekomen en dat zal ook best blijven gebeuren.
In zo'n geval kan er dan gewoon om een update gevraagd worden, is een stuk makkelijker en gezelliger dan elke keer deze discussie weer op te rakelen. Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:13

balance schreef:
ehhh... en wat dacht je van mijn linkje naar m'n paarden....

Oeps sorry jouw linkje helemaal vergeten. Bloos Clown

Maar dit soort dingen wil ik dus ook niet missen en vind ik dus best kunnen tussendoor.

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:14

Even tussendoor, is er nog nieuws over eventuele bevallingen?? Zo aan de discussies te zien is het rustig op de webcams......

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:16

Ik ben al bezig met een mega update. Knipoog

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:18

Iris82 schreef:
Ik ben al bezig met een mega update. Knipoog

Ik wacht met spanning af.... Haha!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:18

Haha, inderdaad, iedereen vergeet even de cams en intussen poepen alle merries gauw die veulens er uit Knipoog

Ik vind het leuk zoals het is, leuk om alles te lezen over iedereen, maar soms moeilijk om bij te houden (ik kan niet alles lezen). Ik post altijd even 'heb ik wat gemist sinds... ' en meestal helpt een van jullie me dan even uit de misserigheid Tong uitsteken

Ik vind het hier wel heel leuk! En ondanks dat ik hier andere jaren nooit was (wist van het bestaan niet af), vind ik het heerlijk om hier dagelijks even mee te snuffelen bij die merries in de stal Lachen

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:20

Ik vind een 3e topic echt niets toevoegen eigenlijk.

Zoals het nu gaat vind ik het wel te doen. Ik scroll over de meeste pagina's gewoon een beetje heen. Lees dan alleen de updates. Lachen

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:20

Ik vind het ook niet erg om 5 keer 'blaas' ofzo te lezen. Maar soms vind ik het geklets wel een beetje teveel van het goede. En inderdaad het 'paniekerige'.

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:21

Dit is voor mij ook het eerste jaar dat ik dit bij houd. Heb alleen nog geen merrie zien bevallen. Hele avonden zit ik te kijken, op mijn werk doen de cams het niet, en laat dat nou juist het tijdstip zijn dat iedere keer alle merries bevallen... Boos!

oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:24

Jethafa schreef:
Haha, inderdaad, iedereen vergeet even de cams en intussen poepen alle merries gauw die veulens er uit Knipoog

Ik vind het leuk zoals het is, leuk om alles te lezen over iedereen, maar soms moeilijk om bij te houden (ik kan niet alles lezen). Ik post altijd even 'heb ik wat gemist sinds... ' en meestal helpt een van jullie me dan even uit de misserigheid Tong uitsteken

Ik vind het hier wel heel leuk! En ondanks dat ik hier andere jaren nooit was (wist van het bestaan niet af), vind ik het heerlijk om hier dagelijks even mee te snuffelen bij die merries in de stal Lachen

Dat vind ik nou ook, ik ben hier eigenlijk pas een paar weken aktief, maar vind het gewoon geweldig gezellig hier.
En dat paniekerige zal wel over mij gaan, maar dat laat ik dan wel achterwege de volgende keren, dan leef ik gewoon in mijn 1tje mee met de paarden en de eigenaren en geniet en bijt nagels in mijn 1tje.

MamaSnoopy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:27

Deze discussies komen vaak voor
Erg jammer dat dit weer gebeurd!!!
Ik lees ook altijd de pagina's door om te kijken welke merrie er bevallen is of spannend is.
Als er dan 1 merrie is bevallen in bijv. 20 pagina's kost dit erg veel tijd (als het niet alleen over merrie's gaat)
Ik hoop dat dit topic wel kan blijven want ik doe dit ook al wat jaren met veel plezier.