Leuke merrie Amandake !!! Beetje zuur kijkt ze nog wel . Mooie tekening ook. Hoe groot is ze ? Van particulier gekocht (ben niet nieuwsgierig, gewoon geinteresseerd ).
Jij hebt dus ook al zo'n zwanger draakje dat je iedere keer rot laat schrikken ... Macy's boek moet uit de verkoop genomen worden
Ja inderdaad,dat boek word een bestseller De Tinkermerrie is 1.52 groot en supppperlief,particulier gekocht en haar naam is Iris..ze heeft papieren van ICS
ben weer thuis alles goed met moeder en dochter hoe ze gaat heten weet ik nog niet ben er nog niet aan toe gekomen. ze is heel donker met achter 2 witte voeten maar de verrassing het wordt een schimmel
Keresa: van harte gefeliciteerd met de kleine meid!!!
Nog geen naam dus daar ben ik erg benieuwd naar net zoals ik erg benieuwd ben naar de eerste foto's! En ik ben vast niet de enige
@ frenia: die foto's van gisteren staan nog niet op de site. Was me veels te frisjes hier op de computerkamer Maar alle andere foto's staan in Fayette d'r 'dagboek'.
Angel hengstig
@ Koekiesgek: mooie foto's van je grijze kamerolifant. Zo op een rij kun je wel zien dat ze toch echt een buikje krijgt.
@ Keevagirl: Herc zijn buikje wordt juist weer wat minder zo aan het eind van de winter. Toen hij net terug was van de zomerwei leek ie wel hoogdrachtig Keeva heeft ook al een lekker buikje en kan er, zo te zien, nog net zoveel mee als Fayette
@ amandakè: het lijkt me een leuke merrie als ze een beetje voller is en in haar zomervachie. Verwen haar maar lekker dat heeft ze wel nodig als a.s. moeder Een tinkerhengst genaamd Fury? ken ik niet en ik kan helaas de foto ook niet zien....
Ik ben ook erg benieuwd naar de 1e foto's en de naam!!!
Tinkerhengst Fury? Nee zegt mij zo ook niets....
Lisje nog 58 dagen, jij klopt niet Flet...
Vanmiddag ga ik weer lekker met haar fietsen, door het gedoe met auto (moest steeds weer terug) heb ik zelf de affgelopen dagen amper wat met haar gedaan. Heb gisterochtend alleen ff gauw gevoerd, een vriendin van mij heeft lekker met haar gewandeld en 's avonds gevoerd...
Gefeliciteerd Keresa Fijn dat mama en kind het goed doen. Wat een snelle bevalling zeg De merrie is het niet verleerd na 3 jaar Ben benieuwd naar foto's
Amandeke, Gefeliciteerd met je nieuwe merrie! Tinkers blijven leuk En een tinkerhengst Fury?! Ook nog nooit van gehoord, die is zover ik weet ook niet goedgekeurd voor de fok (correct me if I'm wrong)
@Keevagirl, Leuke foto's Ze word echt al dik zeg ! 290 dagen alweer!
@keeva: leuke foto's!!! Die eerste is echt onflatteus Geeft natuurlijk niet dat ze niet zo vlot meer gaat maak ik me ook niet druk om, alleen kwam het gisteren dus door beetje buikkrampen. Vandaag weer gereden en geen problemen gehad
Leuke tinkermerrie, al kijkt ze nog heel sceptisch Hengst Fury ken ik ook niet als zijnde ggk...
En dan nu: MIJN GROTE NIEUWS!!! Ik zit te huilen van geluk en ik kan er niet mee ophouden Ik heb foto's van de tweeling binnen!!! en nu ik dit typ krijg ik spontaan weer waterlanders aan het rollen tzijn er nog niet veel: twee pas! en heel toevallig... mensen aan wie ze verkocht zijn en die ze doorverkocht hadden, hebben nog steeds niet geantwoord...maar de nieuwe eigenaars hebben het hele internet afgeschuimd op zoek naar de voorgeschiedenis van hun tweelingpaardjes...en zo zijn ze op mijn site terecht gekomen... Kreeg ik vandaag een berichtje binnen: "Herken je deze soms?"