Eli blijft qua uier ongeveer gelijk. Maar haar gedrag veranderd. Normaal gaan ze heel braaf voor eigen stal staan en braaf erin. Nu knalde ze met Sterre mee de stal in en kreeg haar er bijna niet uit.
XxDiandraxX
Geplaatst: 10-05-25 18:38
Mijn merrie zit nu op 325 maar ik heb zomaar het idee dat het best nog eens een tijdje kan gaan duren. Banden worden wel echt slapper en buik is meer gaan hangen maar uier doet nog heel weinig.
Vandaag de dames op de zomerwei gezet. Is wel 20 minuten stappen. Dus de vuurdoop voor raya op straat met meerdere motoren twee politiewagens met sirene en dergelijke. Ze schrok enkel van een meneer met een witte baard die dacht dat meteen achter een paard terug naar de kant te gaan slim was en hij daar bijna tegen Raya aanbotste. Mijn neefje heeft meegeholpen door Raya vast te houden.
Wat heerlijk al die mooie veulens Wij kunnen ook niet wachten
nieky1993
Geplaatst: 10-05-25 20:33
Mirjamalvaro Fijn dat quir het even uitlegt kwa vertalingen. Ik zou idd bij een ander lab testen. Beetje spannend dus bij Eli met haar gedragsverandering.
Al_zawraa Wat een fijn en sjiek dametje is ze Hoe is het met je andere merrie?
Zebrastreep Hopelijk maakt ze komende dagen wat vooruitgang en zet ze aanzet tot bevallen
Luna2006 Hoe is het vandaag met je merrie?
DDDara Fijn dat de ontmoeting goed ging.
Sharonindezz Wat een super leuke foto van moeder en dochter op de poetsplaats
Cynthia82 Ik denk wel dat jullie samen willen blijven Knap dametje is het hoor
Tanjatjuuh Wat een leuk getekend veulen
AM_horse Oehh dat wordt spannend
XxDiandraxX Ze heeft zo te zien er nog geen zin in nee
Sonjim Wat knap dat ze het zo goed deed in het verkeer.
Mijn haffie is heel donker in haar niet voskleurige delen. Heeft dat ook nog een andere kleuranduiding. Ze heeft overigens roze met grijze uiers en ook haar vulva is gevlekt.
Ponytante, wat jammer dat ze zo inflexibel zijn op jouw stal. Snap dat dat zeer vervelend kan zijn. Van het veulen snap ik inderdaad wel, wat Cio zegt, lijkt me vrij standaard.
Dddara, wat fijn dat het al goed gaat in de kudde. Bij mij zijn helaas niet al mijn paarden zo sociaal
Lyona, wat een leuke veulens, en de 2 merries schieten ook al lekker op!
Cynthia, wat een knap meisje! Ik zou haar zeker houden als ik jou was Maar snap dat het een dilemma is. Eerst maar lekker van genieten en verkopen kan altijd nog.
Equinight, dat is al een flink uier, hoe is het nu?
MightyJoe, wat naar van het veulentje wat het niet gered heeft, heel veel sterkte Maar ik zou met de tekenen van de andere merrie zeker gaan waken! Hoe is het nu?
Wisanda, fijn dat het er allemaal goed uitzag, dat zal een geruststelling zijn.
Corinadrenth, wat fijn dat het goed gaat en ze nu lekker op de wei kunnen samen
SharonIndezz, jee wat een braaf veulentje zeg!
Tanjaatjuh, fijn dat alles goed gegaan is.
AM, dat wordt spannend, succes! edit, gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!
mirjamalvaro, wat een boefje
Diandra, ja dat duurt waarschijnlijk nog wel even.
Sonjim, wat fijn dat ze zo braaf waren langs de weg. Ze kreeg wel meteen de vuurdoop zo te horen.
Met Mishrikah schiet het nog niet erg op, ze wil graag het veulen van Rakizah hebben, maar die van zichzelf ho maar Ik hoop eigenlijk morgennacht, maar zou me ook niet verbazen als het nog een paar dagen duurt. Uier is 's ochtends steeds vol, maar loopt overdag nog terug.
En ik zag een paar keer de vraag voorbij komen of mijn merrietje een blijvertje is, voor nu zeker wel! Het is wel grappig, want zij en haar halfzusje van vorig jaar zijn echt dag en nacht verschil. Rasheekah, van vorig jaar, is wat minder het type waar ik van hou, ondanks dat ze ook heel gaaf is. Dit veulentje is wel echt het type waar ik van hou Nu mijn hengstenvloek opgeheven lijkt te zijn, begin ik wel een luxe probleem te krijgen Want er zal straks toch ook eens een merrie verkocht moeten worden.
Nog wat foto's van vandaag. Ik denk dat ik er ook uit ben qua naam, AZ Fayza Bint Bint Rakizah
RoseBlue
Geplaatst: 10-05-25 23:28
Gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige veulentjes! Wat een mooie kleuren allemaal!
Anne-Rose heeft 2 mei een hengst veulen gekregen:
moner
Geplaatst: 10-05-25 23:38
Alles zoals het moet, staat, drinkt, gemest en placenta er heel af