Haha kabayo. Ik wou vandaag een nette foto maken. Gister was ze nml gepoetst, manen geknipt enzo. 3 keer raden waar haar hoofd heeft gelegen vannacht.. ze is niet toonbaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en trek touwtjes ook nog nooit nodig gehad.
ze is ontzettend drachtig inderdaad. Mooi man.
nu geen ruimte voor, maar wie weet ooit.

was een pio van tattou
ze bleek vlak voor ze bij ons kwam, illegaal gedekt te zijn door een Belgisch Blauwe stier. Dus nu hebben we geen Black Angus kalf maar een halfbloedje. Moeder en kind lopen lekker buiten! 

hahaha, klopt: zo prachtig mooi schoon en bont, jaloers om van te worden. Maar ze is dus wat ontoerekeningsvatbaar geworden met haar hormonen...
Haar hele stal keurig en schoon. Legt ze een hoopje. Gaat ze echt iedere keer met haar hoofd op liggen. Dat kan geen toeval meer zijn. Ik zie het gewoon gebeuren op camera. Heb haar meerdere maken betrapt. SunnyHorse schreef:hahaha, klopt: zo prachtig mooi schoon en bont, jaloers om van te worden. Maar ze is dus wat ontoerekeningsvatbaar geworden met haar hormonen...
Mijn Tinker gebruikt ook een hoopje als hoofdkussen... waarom!!??Haar hele stal keurig en schoon. Legt ze een hoopje. Gaat ze echt iedere keer met haar hoofd op liggen. Dat kan geen toeval meer zijn. Ik zie het gewoon gebeuren op camera. Heb haar meerdere maken betrapt.
nu met deken op is het wel iets makkelijker natuurlijk maar zonder is het veel poetswerk