Dustinlover schreef:Picooootje!!
Waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:En altijd eerlijk zijn, vind ik zooooooo belangrijk. Ik haat het als mensen zich voordoen als iemand die ze niet zijn, gewoon omdat dit in deze digitale wereld kan zonder dat iemand er weet van heeft.
Jillzie schreef:Hoi allemaal. Ik vroeg me even af of er nog meer merries nu rond de uitgerekende datum zitten. Mijn merrie is nu 2 dagen over tijd, maar volgens mij kan ik voorlopig nog wel wachten haha. Hoe zijn bijvoorbeeld de uiers van jullie pony's? Bij Gentle is het nog maar vrij weinig.
[ [url=m/NyMWKE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vJKrY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel verandering, maar absoluut nog lang niet vol
Noisy schreef:Fotsy schreef:En altijd eerlijk zijn, vind ik zooooooo belangrijk. Ik haat het als mensen zich voordoen als iemand die ze niet zijn, gewoon omdat dit in deze digitale wereld kan zonder dat iemand er weet van heeft.
Ik ben eigenlijk een man en zit alleen hier in het topic om op jullie drachtige merries te geilen
Cemlys schreef:Lees dat sommige geen volle wei aandurven ivm HB. Is idd rijk maar wel veel structuur. Kort gras is vaak toch gestresst en zeker als de nachten nog koud zijn hoog in fructaan s morgens. Overigens gaan ze hier niet gelijk vol erop. Ik deel het in kleine stukken en we beginnen met een aantal uurtjes. Hier ook klei en kunstmest erover gehad dus wel opletten.
Dyonne schreef:Cemlys schreef:Lees dat sommige geen volle wei aandurven ivm HB. Is idd rijk maar wel veel structuur. Kort gras is vaak toch gestresst en zeker als de nachten nog koud zijn hoog in fructaan s morgens. Overigens gaan ze hier niet gelijk vol erop. Ik deel het in kleine stukken en we beginnen met een aantal uurtjes. Hier ook klei en kunstmest erover gehad dus wel opletten.
Daarom geef ik dus lang gras met veel structuur. En zet ik het korte gras weer af.
Mijn ervaring met mijn HBmerrie werkte dit het beste. In een grotere wei ging het mis, direct harde manenkam.
Hier begon ik ook met heel kort begin maart. Maar momenteel lopen ze de gehele dag. En over een tijdje dag en nacht, maar wel dus strookbegrazing.
MaritB schreef:Jillzie schreef:Hoi allemaal. Ik vroeg me even af of er nog meer merries nu rond de uitgerekende datum zitten. Mijn merrie is nu 2 dagen over tijd, maar volgens mij kan ik voorlopig nog wel wachten haha. Hoe zijn bijvoorbeeld de uiers van jullie pony's? Bij Gentle is het nog maar vrij weinig.
[ [url=m/NyMWKE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vJKrY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel verandering, maar absoluut nog lang niet vol
Haha wat een vraag. Er zitten heel veel merries rond de uitgerekende datum
Monique1963 schreef:Is er ergens iemand die lijstengek is en bijgehouden heeft hoe lang de merries langer dragen?
En weet iemand wat er van waar is dat een lange dracht vaak een hengstje is, of is dat een broodje aap?