Ik zit al een paar uur naar een paard te kijken wat staat te eten of staat te slapen. Niks geen onrustig gedrag. Twijfel om nog even naar huis te gaan, en van daaruit de eerste paar uur te waken, maar aangezien het daar een stuk comfortabeler is ben ik bang dat ik daar eerder in slaap val
Oeh spannend AZ! Lastig inderdaad! Zal je zien dat je naar huis gaat en het dan begint.....
Melanie dat klinkt als hoefbevangenheid...
Luna ik bedoel eigenlijk mineralen speciaal voor drachtige merries. Die zijn namelijk speciaal afgestemd op de vitamine/mineralen behoefte die ze nodig heeft. Dat zit ook in merriebrok maar dat is niet altijd genoeg. Het beste is om dit te laten testen, dan weet je precies waar ze een tekort aan heeft.
Heerlijk beeld az! Ik denk kijk even webinar en hoop dat er daarna nieuws is, maar iS nog rustig. Ik ben net in slaap gevallen met elektrisch deken op stand 6 en dikke pyama aan in bed
Heerlijk beeld az! Ik denk kijk even webinar en hoop dat er daarna nieuws is, maar iS nog rustig. Ik ben net in slaap gevallen met elektrisch deken op stand 6 en dikke pyama aan in bed
Wat spannend AZ! Dan gaat Aziza toch nog voor Vanille zijn . Hou je ons op de hoogte ? Welke cam heb jij? Wij hebben een Foscam en kunnen ook van op afstand volgen
Vanille haar banden zijn sedert vandaag echt een stuk slapper en toen ik de melktest deed spoot het er echt uit, anders komt er maar een klein drupje. Toch vind ik haar uier nog klein in vergelijking met andere merries die ik hier zie voorbijkomen. Al kan ik daar ook niet volledig op vertrouwen aangezien ze bij haar vorige veulen bijna geen uier had en niet kegelde, geen harsjes had, tot vlak voor de bevalling.
Ik hoop alleen dat ze niet vandaag bevalt. Sla deze dag liever over..
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-02-15 02:12
Ze eet Dus nee Ze begint wel steeds vaker en steeds kleinere hoopjes te mesten, lees; 4 of 5 hoopjes in een uur. Maar verder niks interessants. Melk is gestopt met lopen, maar dat zegt niks, dat gaat toch af en aan.
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-02-15 02:16
Wat dan Maaike? Dan zal ik voor je hopen dat het morgen komt!
Ik ben ook heel benieuwd wat Aziza van plan is. Als ik haar nu zo zie denk ik dat het op zijn vroegst tegen de ochtend komt, of misschien wel overdag. Maar ik durf het er toch niet op te gokken en eventjes te gaan slapen, dan zal je natuurlijk net zien dat het dan komt