ja dit jaar wel haha al staat het me tegen als alles goed gaat komt hoogstwaarschijnlijk gelijk na de bevalling de hengst wel bij Angel zodat het volgend jaar toch weer ietsje vroeger wordt ik hou absoluut niet van late veulens en Yentl met 9 juli vind ik echt verschrikkelijk lang wachten maar dat wordt waarschijnlijk ook haar laatste veulen
Verder heb ik wel meegelezen, maar ben haast alles al weer kwijt… Veel hectiek hier met school, werk etc… Nog tot de Pasen ongeveer, daarna wordt het iets rustiger…
Lis loopt enorm voor op vorig jaar:
5 maart 2013
13 maart 2013
24 maart 2013
17 maart 2014 24 maart 2014
En van voren nog even (van van de week al)
Vorig jaar was ze 3 april uitgerekend en beviel ze op 23 april, dit jaar is ze voor 1 mei uitgerekend…
pearl heeft een flinke buik die tietjes zijn grappig, achteraan lijken ze al flink gevuld maar dan op de plek vd spenen nog leeg
wenk: heb volgens mij het veulen van lis vorig jaar compleet gemist schande! en nu is ze dus drachtig van victorio zag ik in je onderschrift ze is GOED bezig
Nee Woogy, dit wordt Lis dr 4e veulen. Van de eerste (2002) wisten we geen dekdatum en van de 2e (2006) heb ik weinig vergelijkingsmateriaal.
Klopt Frenia, vorig jaar hadden we een merrieveulen van King. Dat veulen heb ik nog steeds (Selenya, gefokt als opvolger van haar moeder). Het komende veulen (van Victorio dus) komt helaas wel te koop, ik had er voor de dekking al een koper voor, maar deze kon het helaas toch niet betalen toen de merrie al lang en breed drachtig was. Straks dus op zoek naar een goed huisje voor dit kleintje.