Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tries_en_Faf schreef:leuk al die foto's van die buikjes! Bij die van mij zie je idd vooral veeeeeeel haaaaaaaar![]()
Heb ook een streepje weggeschoren onder haar hals en manen, dat is ook al zo op de foto maar dat zie je nieteens, maar ze stond zwetend en klam binnen steeds, ondanks ruime stal, met open buitenluik.![]()
nouja in juni zal het meeste haar wel weg zijn, zodat het veulen het uier vast wel kan vinden. 'Moet' ook nog een stalnaam verzinnen ... moeilijk!
Woogy schreef:Pony heeft ook snel last van zucht en vochtplaten op haar buik en borst. Daar stap ik haar voor zodat het wegtrekt. Ze heeft zelf door dat dat heel prettig is en meld zich zelfs als ze vocht heeft. Normaal wil ze liever niet te veel doen
De laatste weken gaat ze vanzelf minder eten en slijt ze wat vet. Pony werd wat dik maar eet nu nog maar half zo veel en is haar overtollige spek alweer kwijt.
ClementinevS schreef:Dank voor de lieve felicitaties!!
Khalfani staat nog steeds in Utrecht. We rijden 3x per dag op en neer :-( Vandaar weinig op bokt. We zitten inmiddels op een stijgende lijn maar we zijn er nog niet. Ik hoop hem voor het weekend thuis te hebben maar we halen hem niet eerder op dan dat hij 100% is. We hebben inmiddels zelfs plasma's en van alles toegediend. Uitgebreidt verslag volgt zodra hij beter is. Heel erg bedankt voor jullie medeleven!! Dat doet mij echt goed.
Ik lees komende dagen bij en reageer dan op jullie verhalen maar het is nu even hectisch.