Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelodyT schreef:Na bimmetjes reactie ook even gaan spieken...wow erg mooie dieren!
Leuk zijn die miniature horses..had er laatst op de paardenmarkt ook een stel gezien.Die diertjes stonden al met regen en dekje op te trillen..kunnen die toch makkelijk buiten dan zoals je beschrijft?
Ik vind de R echt moeilijk,iemand suggesties?Ik wil een sterke of sjieke naam...Er is al een veulen van Reflection die Replay heet dus dat valt al af,verder zat ik te denken aan Respect of Revanche maar weet het echt nog niet.
Veel verder als dit kom ik niet met de R,ik vind Ojani erg mooi maar daar krijg ik met geen mogelijkheid iets van gemaakt met een R hihi...
Neonlight schreef:Ten eerste houd ik niet van die megalange namen, lijkt wel of sommige mensen denken dat de naam anders niet chique genoeg is of zo.![]()
Ten tweede zou ik eerst nog maar eens kijken of je prommesing wel zo geschreven wil hebben, maar liefst 2 fouten in 1 woord lijkt natuurlijk nergens naar.
MelodyT schreef:Ik vind de R echt moeilijk,iemand suggesties?Ik wil een sterke of sjieke naam...Er is al een veulen van Reflection die Replay heet dus dat valt al af,verder zat ik te denken aan Respect of Revanche maar weet het echt nog niet.
Veel verder als dit kom ik niet met de R,ik vind Ojani erg mooi maar daar krijg ik met geen mogelijkheid iets van gemaakt met een R hihi...