vandaag de hoefsmid gehad maar folie maar overgeslagen ze is zoooooo zwaar (zie foto's pagina of tig terug) De hoefsmid vroeg nog of er een tweeling in zat....volgens de scans niet maar nu ga ik zelf ook weer twijfelen............ Heb gelukkig ook contact gehad met de vorige eigenaresse die de andere 4 veulens bij haar gefokt heeft, alle anderen zijn 10 tot 14 dagen te vroeg gekomen, zij ging uit van 11mnd - 1week dus als dat nu ook zou zijn zou het veulen al rond 14 maart geboren worden.......spannend...
Cindy veel sterkte.. Het is inderdaad voor de paarden best moeilijk om van een oude merrie, die toch vaak veel respect krijgt van de andre paarden weg te gaan..
Wij hebben dit 2 jaar geleden ook mee gemaakt, heel appart hoe de paarden er op reageren..
Zo,hier zijn aardig wat pagina's bijgetikt in een dag. PVD gefeliciteerd met dat flinke hengstveulen zeg,aan zijn brilletje is idd te zien dat het een schimmel wordt.
@Cindy:wat erg zeg,31 is een mooie leeftijd maar toch blijft het moeilijk.
Hier wat pics van mijn bolle,nu 202 dagen drachtig.
De stalbaas is erg warrig door het gebeuren, ik zal dan ook maar degene wezen die sterk moet blijven. Hij wil het er niet teveel over hebben, maar hij dacht dat ze misschien wel snel thuis zou komen. Heb toch maar even uitgelegd dat ze nog wel eens aan de zware pijnstillers kon komen en dat dat wellicht beter onder toezicht kon gebeuren.
PVD: Gefeliciteerd met je prachtige hengstveulen. Het is een lekker stevig (en groot ) mannetje geworden. Ik ben benieuwd hoe groot hui uit gaat groeien, als ik het zo bekijk word het echt een joekel van een paard .
Verder iedereen gefeliciteerd met de nieuwe mijlpalen en ale mooie dikke buiken!!
Hier even een paar plaatjes van mijn merrie, ze is vandaag 180 dagen ver:
Muzefee ik hoop dat de operatie goed verloopt, ga voor je duimen!
Draaakje, ojee, ik heb ook altijd de elektrische deken aan 's avonds. Ze zeggen wel dat dat kan gebeuren maar dan denk je, ach dat zal wel . Balen zeg. Zal wel stinken in je slaapkamer. Hopelijk trekt de de lucht snel weg.
Mooie foto's SA! Vooral van Djamal, wat een lekker ventje. Kijkt wakker de wereld in
Welkom maikuh, heb je ook een foto?
Adhira heeft ook al een lekker buikje zeg. En de merrie van Suzanne_18 helemaal!
Goedemorgen! Muzefee ik duim! Hoop dat je goed nieuws mag brengen binnenkort!! PVD wat een mooie man!!! Vind het echt een knapperd!!! SA, ow wat een schajtes die 2 ukjes van jou! Sprekende koppies zeg!!!
bedankt voor de lieve woorden. Ze was echt op, tot de laatste week nog heel vrolijk. maar het blijft moeilijk. Ik ben net nog ff heengeweest, ze hebben de andere 2 aan dr laten ruiken en afscheid laten nemen. Wel raar hoor, om dr nu zo aan de kant van de weg te zien liggen(wel met een deketje eroverheen maar toch..)
Heb alleen wat rijfoto's van 2 maanden geleden, maar daar kun je niet veel op zien. Verder geen andere foto's omdat ik Zilenie pas 4 maandjes rij. Zal eens snel wat foto's maken!
he bah wat sneu cindy... muzefee: ik duim mee met de rest. Hopelijk gaat het allemaal goed Jeetje suzanne, wat heeft ze al een buik voor 180 dgn zeg! Knappe schimmel heb je daar adhira... lekker buikje ook hopelijk zit er geen tweeling in, inkepink...
Hier verder nog geen ontwikkelingen. Had wel graag iets van hars gezien o.i.d., maargoed... haha... Als je erop zit te wachten duurt het altijd langer.
bijna aan het stuiteren... haha... nee gekheid..De merrie heeft nog geen hars dus het duurt nog wel even. Maar als ik erover ga nadenken dan begint het al te kriebelen. haha...
Allereerst: wat gaat het hier ontzettend hard zeg, pff veel bij gelezen van een paar dagen niet kijken!
PVD: (dubbel) Proficiat met je hengstveulen en ook nog eens leuk dat het de eerste nakomeling van Zurich is!! Draakje: Gefeliciteerd!! Muzefee: Mijn duimen heb je ook... Cindy: Tjee dat is erg vervelend zeg, heel veel sterkte ermee. Maikuh: Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen
Verder zijn onze dames nog steeds rond en gezond, word nu toch echt eens tijd voor wat !!