Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jokeomar schreef:Geweldig om te zien!!!!!
Gefeliciteerd !!!!!!
Nienke schreef:Ikke streams? Niet dat ik weet![]()
ThePast03 en eydis geloof ik.
djuno schreef:en dan te bedenken dat ik haar VANMIDDAG nog stond te kroelen.....als ik een kop koffie was blijven drinken had ik met m'n neus in de boter gevallen
djuno schreef:en dan te bedenken dat ik haar VANMIDDAG nog stond te kroelen.....als ik een kop koffie was blijven drinken had ik met m'n neus in de boter gevallen
eydis schreef:Marijer Gefeliciteerd![]()
Erg mooi dier zo te zien, wel groot en best moeilijke bevalling voor macy...
Ik heb ook goede kwaliteit streamings opgenomen, we zijn al half uur bezig om het proberen online te zetten maar wil niet...kan ik het bij iemand hosten?![]()
De kwaliteit is een heel stuk beter als dat van jouw Faniek, niet negatief bedoeld (Divx 5 codec) dus hetzelfde beeld als op de streaming cam.
Stacey schreef:djuno schreef:en dan te bedenken dat ik haar VANMIDDAG nog stond te kroelen.....als ik een kop koffie was blijven drinken had ik met m'n neus in de boter gevallen
Bedankt trouwens voor je belletje. Als je niet had gebeld had ik het gemist. Ik was overigens wel erg traag van begrip.... Viel het erg op?
Topcob schreef:Blijft ie wel in Nederland Fenneke? En hoeveel witte voeten heeft ie?
FennekeR schreef:jokeomar schreef:Geweldig om te zien!!!!!
Gefeliciteerd !!!!!!
ja, vond je het leuk? Ik dacht er nog net aan om het even op het boxer forum te zetten.
FennekeR schreef:Topcob schreef:Blijft ie wel in Nederland Fenneke? En hoeveel witte voeten heeft ie?
Nee, naar Duitsland en de voeten......