Prachtige merrie CP
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou wel grappig zijn. Als ik het zo terug zie in mijn vorige topics moet het bijna wel.
. Zal haar vanmiddag nog even toefluisteren dat we willen zien dat haar uier gaat vullen en een gezonde baby in de wei
.

zoiets mag hier ook wel eens geboren dorden in mini vorm
Kayley95 schreef:Luna2006 schreef:Jullie merries doen tenminste iets!!
Sun is 335 dagen vandaag en dit vind ik tussen haar benen![]()
![]()
[ [url=m/9IPa0f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wow! Dat is echt nog niks. Geef je wel merriebrok?
Maar wat heeft merriebrok met uierontwikkeling te maken? Ik heb mijn merrie nooit merriebrok gevoerd, en die heeft toch echt 2x een vol uier gekregen. Het duurt gewoon nog even bij die merrie denk ik.
Sun heeft er nog niet veel zin in
Kayley95 schreef:Luna2006 schreef:Jullie merries doen tenminste iets!!
Sun is 335 dagen vandaag en dit vind ik tussen haar benen![]()
![]()
[ [url=m/9IPa0f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wow! Dat is echt nog niks. Geef je wel merriebrok?

! Logisch dat het buitenland aanklopt!
Welkom terug!
Alles goed met moeders en kind? En nummer 2 is ook hard op weg!
. Niet niks, hé? Hier is een keer een veulen op 304 dagen geboren, 3 jaar terug. Veulen was prematuur, maar gezond. Longen waren volgroeid, geen slappe oren, goede zuigreflex. We hadden nog geen melder om, sterker nog, ik was niet eens in Nederland. De staleigenaar waar ik toen stond moest ook 2x met haar ogen knipperen toen er ’s ochtends ineens een zwart klein veulentje naast stond, droog en wel. Helaas hebben wij een fout gemaakt in het management en is de kleine te vroeg naar buiten gegaan. Zijn spronggewrichten waren nog niet gekristalliseerd, en ze waren ingestort. Toen hij een maand was, heb ik heb hem moeten laten inslapen omdat hij nooit meer pijn vrij kon leven, ook niet als weide paard. Daarom druk ik het ook iedereen op het hart, heb je een vroeg geboren veulen (of een voldragen, maar met verschijnselen van een prematuur veulen), laat even foto’s maken. Als we Obi binnengehouden hadden en hadden gespalkt, had hij nu waarschijnlijk zonder verdere problemen opgegroeid. 2 a 4 foto’s en je weet genoeg.
. En de 3e op rij? Jeetje, dan zinkt de moed je toch in de schoenen.

). Deja staat nog steeds volle bak op de regumate, antibiotica en ontstekingsremmers. Banden zijn sinds 3 dagen iets slapper, maar uier is gestachneerd en vooralsnog geen hars. Vandaag zit ze op 302 dagen. Ik weet dat ze ze vroeg afmaakt, dat hebben we 3 jaar geleden wel gezien, dus ik merk dat ik zelf weer wat rustiger ben. Hopelijk blijft het nog even zitten. Iedere dag is er eentje
En wat leuk om te lezen dat het met Deja goed gaat!!! Hopelijk houdt ze het nog even binnen! En wat een droevig verhaal van Obi, als je echt een prematuurtje hebt is foto's idd geen overbodige luxe... Knolselder schreef:Mukiwa, ik vind Wiske zoooooo mooi met haar zwarte lange bles over haar wit met bruin hoofdzoiets mag hier ook wel eens geboren dorden in mini vorm
![]()
Luilekkerdag Yaartje! Ze hebben gelijk.
CharmFaith, jaja nu vult die echt! Bereid je maar voor! Nu ben ik heel benieuwdbof Quinn hetzelfde gedaan heeft vannacht.
Het zijn dus ook spannende dagen nu momenteel voor jou met Deja.

hier zeggen we ook wel bles tegen haar dat voor je ogen valt, bij mensen dan