Nicole288 schreef:[m Laten we er van uit gaan dat iedereen op zijn eigen manier het beste voorheeft met zijn én andermans paarden, je hoeft het niet altijd eens te zijn met elkaar, maar nu gaat de discussie hier wel te ver doorslaan. Vanaf nu geen berichten meer over Delphi en posts die in dit verband op de man spelen worden vanaf nu verwijderd zonder verder bericht.
Dit topic is altijd als een grote familie geweest waarin iedereen welkom was om aan te sluiten, het is zo jammer dat mensen nu aangeven dat ze het topic liever verlaten door deze verwijten over en weer. Ik weet dat dit een ontzettend mooi topic kan zijn, waar mensen elkaar support geven en veel kunnen leren van elkaar, laten we daar met zijn allen weer mee verder gaan.[/m
Wel fijn dat ik nog een kans krijg om mezelf ook te verdedigen.

Ik wordt als slechte stal eigenaar afgeschilderd en krijg allerhande verwijten naar mijn hoofd geslingerd maar dat moet allemaal maar kunnen.
Ik heb altijd voor Kelly en Delphi klaar gestaan en hier in het topic geen verkeerd woord gezegd.
Wij hadden de camera's alweer op haar pony staan en ik keek er maar op voor haar want zelf deed ze dat niet. En dan zeggen dat wij niet genoeg waken en dat de pony dood was geweest als ze niet verhuist was.
Naar mijn bescheiden mening moet je een al zieke pony zo kort voor de bevaldatum niet meer verhuizen. Zaterdags verhuizen en Maandags daarop een dood veulen noem ik geen toeval. Hier ging het hartstikke goed met de pony. Moet je niet roepen dat het zo fout was gegaan hier. Ik vind dat echt heel kwetsend!
Wij konden het altijd prima vinden, krijg nog wat gescheld wat voor mens ik wel niet ben en wordt ineens overal door haar geblokkeerd...

Dus mij wordt de mond gesnoerd. Fijn. Voelt goed!
Hopelijk hoef jij nooit achter haar ware aard te komen Vulina.