Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
en daar kwam m'n bijrijdster ook achter. Had te maken met eens iets wat blije Bo. Ondanks ze Bo nu bijna een jaar doet, had ze dit nog niet mee gemaakt op deze manier.
Ze staan er tevreden bij! Die kleintjes worden ook altijd zulke leuke buiken-op-pootjes 
We zijn om madam soepeler te krijgen de laatste tijd extra bezig met zijgangen (in stap), en dus nu voor het eerst in jaren een stapje verder gezet met appuyeren. Dat ging me toch fijn
Ze werd er helemaal enthousiast van, en maar briesen en oortjes flapperen
Alleen daarna in galop had ze de smaak te pakken dus wilde ze dus ook opzij voor mijn buitenbeen, toen ik daarop corrigeerde kreeg ik gratis en voor niks een wissel gepresenteerd
En daarna was het feestje los, stuiterbal
Ze steekt echt goed in het vel! 

Gave hengst voor volgend jaar zeg! Je merries zien er goed uit
Verder zit ze nu bijna op de 120 dagen, ze is nog niet echt mega dik maar begin nu wel langzaam verdachte rondingen te zien. Maar nog altijd is ze vrij strak.

ze vind het volgens mij maar saai allemaal maar door staat het goed. 

Wel werk ik full time en is het nu verschrikkelijk druk daar, dus zal alleen s'avonds kunnen reageren, ik hoop me zo wat te kunnen ontstressen. 

Dais heeft inderdaad een heel schattig hoofdje. Ze is ook heel schattig, er zit echt geen kwaad in