Yuna die staat alleen maar te flemen als ik er ben, maar dat is meer omdat dat een kunstje is wat ze kan en waar ze voor beloont word, als ik er naar vraag, maar yuna doet het bij voorbaat al
Litteken van Tara ziet er goed uit, fijn dat het weer beter gaat!
Jeetje Famke, ik ben er even stil van Wat een pech... Hopelijk gaat het goed met Drenthe!
Foxy ook een mooi buikje en beginnende uier!
Jhadorah is echt zo leuk, Gelske!
Jazzy schiet ook al op!
Wat is Set toch mooi drachtig! En Mausi ook!
Gefeliciteerd, Varlon!
Donna is echt enorm!
Mooie foto's van het eerste contact!
Flemen kan inderdaad wijzen op ongemak, misschien ligt het veulen een beetje rot.
Wij zitten vandaag op 336 dagen en ik kan er geen hoogte van krijgen. Vrijdagavond stond Ely met een uier die aardig op spanning stond, maar banden die er nog niet klaar voor leken. De dag erna was het uier weer minder en de banden losser. En nu staat ze gewoon weer stil. Gekke merrie!
Uierfoto's van gisteravond (beetje bewogen, maar mevrouw vond het maar niks haha) :
peach2001
Geplaatst: 24-03-14 10:53
357 dagen intussen en gister weer een flinke groei in het uier ze zal nu onderhand wel een keer hars of biest gaan krijgen gok ik. ze vond het aan het uier zitten gister niet leuk meer, dus dat is een goed teken
en ik ben trots! maar liefst 3 van mn puppies zijn gestart in kootwijkerbroek klasse 1 endurance gister allemaal familie. Djamal uit 2008, zijn halfbroer van dezelfde moeder Qismat uit 2009 en de halfbroer van Qismat uit dezelfde vader Tawfiq (2009). Taffie en Qis zijn samen opgegroeid en nadat qis verkocht was heeft taffie nog een tijd bij djamal gestaan tot die verkocht werd en kort erna werd taffie verkocht. en dan nu zo'n familie-reunie op wedstrijd Qis en Taf hebben het super gedaan, van djamal weet ik niet hoe hij het gedaan heeft.
Annikab
Geplaatst: 24-03-14 10:55
Wat leuk, 3 van je fokproducten op dezelfde wedstrijd!
Hier vindt de dame het ook niet meer zo leuk als ik aan de uier zit...
Ik heb gisteren trouwens een hilarisch gesprek gehad met mijn nieuwe vriend.
hij vind de pony's wel heel interessant en wil dus van alles weten.
liet hem de uier foto's zien met dit gesprek.
vriend; dus daar moet het veulen uit komen? Ik; nee daar komt de melk voor het veulen uit vriend; dus dat zijn gewoon haar tieten? Ik; ja uier haha vriend; maar waar komt het veulen dan uit? Ik; ja achter onder haar staart. vriend; gewoon uit haar kont?! Ik; uit de vulva vriend; wat is een vulva? Ik; de vagina,bij de paarden heet dat anders.
zucht,hoop dat het nog goedkomt met hem en paardentermen...
alyel
Geplaatst: 24-03-14 11:35
das leuk, shamalarabs! Hopelijk ook snel een veulen daar
Montana moet nu nog 10 weken... Of toch, dan zit ik aan 342dagen dracht
Gisteren toch wel een raar momentje. Ik werk waar mijn paard staat,dus ik kan geregeld eens een oogje werpen op haar. Had ik ze eerst zien rollen (niks vreemd aan op zich), maar ze was echt heel vuil, dus ik vroeg me af of ze al meer gaan rollen had. Dan bleek ze weinig interesse te hebben in haar hooi (kan ook wel, ze hebben altijd hooi). Toen de stal uitgemest moest worden, bleek zij er in te staan en er niet uit te willen
Ze was dus echt niet in haar doen. Was eerst een beetje bang voor koliek, maar later op de dag zag ik haar bij de hooiruif staan eten. Ik denk dat ze gewoon wist van de baby in haar buik
Laatst bijgewerkt door alyel op 24-03-14 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
gaaf Ylona je fokproducten zo actief! en spannend met je merrie
Inowa grappig, mijn vriend toont ook soms ineens interesse Ik leen zijn laptop altijd voor school en vandaag stond er ook ineens een arabier op het bureaublad. Van paard zegt ie gewoon, wat is ze dik! en dan geeft ie een aaitje
mijn vriend is aardig ingeburgerd wat paardentaal betreft gelukkig. al ging hij de eerste keer ene merrie poetsen toen waarschuwde ik 'kijk uit bij haar spenen, vind ze niet tof als je er in de buurt komt' hij keek me aan aaide over de volle lengte van de buik en zei 'hier toch?'...Nee lieverd...het is geen hond...
313 dagen Pony En Pony's 313 dagen melkbar
Ergens tussen nu en een dag of tien denk ik dat ze het gaat doen. Komt nu een aantal keer per dag dan ook een korreltje vullis uit haar tietjes dat had ze vorig jaar ongeveer ene dag of vijf voor ze begon te harsen
geshahquille
Geplaatst: 24-03-14 15:09
Jeetje wat een uier Woogy!
Man en ik hebben de paarden samen toen we net met elkaar gingen was hij er bang voor maar nu is hij vaak nog dapperder dan ik .
Ja Alyel ze hebben vaak toch last van het veulen.
Annica volgens mij gaan wij straks samen waken dat zou leuk zijn he .
Het is zo spanent maar hier is waar we het voor doen .
Mijn man weet niets van paarden. Heeft niets met paarden. En wil ook niets met paarden. Hij komt dan wel een keer als het veulen geboren is. Maar mocht dat qua planning niet passen dan wordt hij daar niet verdrietig van. Verder helpt hij wel als ik het vraag met bijvoorbeeld de kast maken enzo. Maar niet iets met de paarden hoor. Dat doet hij gewoon niet!
frenia
Geplaatst: 24-03-14 18:32
inowa: ocharme garcia en jij maar lachen met dr dikke buik
tara: oh jee dat heb ik gemist, hoe komt ze aan die wonde? litteken ziet er wel goed uit
famke: jezus...heb de koude rillingen over mn lijf... wat een ontzettend erg verhaal! ik duim keihard voor je dat drenthe vlot zal herstellen!!! sterkte met het verlies!
foxy al een mooie a-cup
Jhadorah is echt eens snoepje om te zien
dustinlover: bij Fab dus ook schot in de zaak
*even tussendoor, zie nu pas dat ik 5 pagina's moet bijlezen *
stal HD: bah, die merries maar ons geduld op de proef stellen he
ponyparadijs: leuk halstertje!
cp: mella toch een leuke uier al en juul doet ook goed mee spannend!
setteli: nou die is er wel heel vroeg bij seg
varlon: maar tis de slapeloze nachten meer dan waard he!!!
set elkol: mooie drachtige dame nog goed in vorm
SA: hehe 355 pffff maarrrrr 360 is dan niet ver meer
Al_zawraa: zo mooie dame en een hele flinke buik al!!
uiltje: jesus seg, dan lees je er maar overheen en klik je verder en er wordt zeker met famke mee geleefd, heel erg zelfs, denk dat iedereen met een drachtige merrie toch echt even stil is en er ontzettend mee inzit! en we duimen denk ik allemaal mee voor een spoedig herstel van drenthe! en t is toch niet omdat je aan het "waken" bent, dat je t niet over halsters mag/kan hebben toch? het hoort er immers bij en daarvoor is dit ook een hk topic
varlon: van harte gefeliciteerd!!! benieuwd naar babyfoto's
YildizArabs: ja het gras werkt nog steeds het beste he
stal HD: spannend
varlon: leuk veulentje!!!
yellomofoon irritant he, eerst hoopmakend en dan pfffffrt
karin: ah wat een mooie Donna mooi en lief hoofdje! flinke buik!!
monnikenburg: baasje heeft pearl er al zichtbaar klaar voor gemaakt! uier ziet er ook al veelbelovend uit!
inowa: jaja! ik zie verschil!!! fijn dat ze zich wat beter voelt al
woogy: nou dan hoef je niet te lang te wachten dus!
cp: ik zag het op facebook ja dat ze verhuisd is maarrrr leuk om nu naar de nieuwe veulies heel gauw uit te kunnen kijken
aaaah al die schattige pasgeboren baby-foto's ....*smelt*
dustinlover: fabje gaat zeker goed vooruit!
foto's van uiers, gewone compactcamera en dan onder de buik/uier houden, mikken dmv rode-ogen-lampje dat oplicht bij scherpstellen en dan klik altijd prijs! ik kan er ook onder gaan zitten, braaf zat, maar zo vind ik het gewoon handig
inowa: soms gaan ze flemen van pijn bv bij weeën, maar dat hoeft het niet noodzakelijk te betekenen, kan ook gewoon hormonaal iets zijn of nog wat anders Yentl heeft een tijdje geleden ook zoiets raars gedaan, hele dag op de wei met dr hoofd staan schudden en dan tussendoor flemen, daarom de tandarts ook laten komen, maar tegen de tijd dat die langskwam was het vanzelf al weer over
annikab: aha! dat herken ik! doen de meesten hier wel zo eerst uier krijgen, dan uier weer minder en banden slapper en pas daarna gaan ze verder met uier naar eindspurt
SA: terecht iets om erg trots op te zijn!!!
inowa: hahahaha ik heb altijd geweten dat ik gewoon een vriend moet hebben met paardenkennis, anders wordt dat nooit niks
mn vorige vriend heeft had al paardenervaring maar verder veel van me geleerd en luisterde dus braafjes als ik wat zei ivm de paarden mn vriend nu heeft ook heel wat jaren ervaring met veel verschillende paarden en fokken en is nogal erg simpel en down-to-earth ingesteld, dus dat wil wel eens botsen als ik vind dat ze die of die brokken MOETEN krijgen en hij vindt dat nutteloos en overbodig of als ik meer stro in de stallen wil en hij vindt dat verkwisting enz gelukkig mag ik uiteindelijk toch lekker mn zin doen hahaha
woogy: pony flinke buik en uier! spannend!
just-sanne: mooi! ze ziet er goed uit!!!
keresa: MOOIE kiki!!!
hier dus zaterdag de tandarts, Yentl had wat haakjes en papegaaienbekjes dus die even gevijld Angel even gecheckt maar was niet nodig 50 euro... vond ik best veel voor 10 minuten werk ach ja, zo zijn we toch zeker van nette tandjes
gisteren hengstenkeuring, schitterende kwaliteit gezien dus wel een geslaagde dag
vandaag Yentl en Rheanna samen op het gras gezet hier thuis. Yentl moet toch pas 9 juli bevallen, dus die kan komend weekend eerst nog lekker samen met Rheanna naar een weitje dat niet aan huis ligt maar waar al wel meer dan flink gras op staat. Zal beiden goed doen Die twee kunnen nu eerst aan de overgang naar gras wennen en aan elkaar wennen deze week nog thuis. Maya de shet waar Rheanna bij stond deze winter, gaat ook naar haar zomerweitjes al Angel blijft thuis staan, die is over anderhalve maand uitgerekend,dus die ga ik nu niet eerst nog naar een andere plek brengen bovendien begint het gras op de weides aan huis ook goed te groeien dus