Grappig nieuwtje, Kom er net achter dat ik de enige goedgekeurde schwartzwalder Fuchs in Nederland rijd.
Charisma
Geplaatst: 15-03-12 12:44
Ja, ik kreeg het even warm en koud tegelijk tijdens het telefoontje! Hahaha Princeps, wie weet! Ik hoop toch dat ze het tot na zondag inhoudt hoor! Ja vond het ook heel erg lief dat ze me belde, attent van haar!
Zou het nu nog kwaad kunnen als ze voor dag 320 bevalt? Zou dat veel kwaad kunnen aan het veulen?
Gentle: ik ga die man morgenavond even bellen en dan ga ik misschien langs volgende week ergens samen met eigenaresse. maar ik kan daar in principe niet veel gaan doen
Laatst bijgewerkt door Charisma op 15-03-12 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Fijn dat ze eerder heen kan Charisma, wel jammer dat je niet mee kan om haar te brengen Ga je van de week bij der langs om naar dr te kijken, of mag dat niet?
Jolin zit vandaag op 286 dagen, zal er vanavond even foto's op zetten, heb ze al wel op mijn fb staan, maar krijg ze er via telefoon niet hier op.....
Wat een melkbar kwam er voorbij loopt ze al met o benen?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-03-12 14:19
Jaaa Kitzbi, laat dat prachtige kind van je maar de buitenwereld zien!
Vroon maakt echt haast geloof ik nu ze het zonnetje heeft gezien.
En Hera slappe banden, hoeft nog niet teveel te zeggen, meestal zijn de banden al vrij snel slap en komt de rest later nog, uier aanmaken en zo. Wel fijn dat er geen risico genomen wordt.
Charisma
Geplaatst: 15-03-12 14:25
Neon: ja de man van de bevallingsstal wou haar liever zelf opvolgen, ook omdat het haar eerste dracht is. Uier is wel de laatste dagen wat voller dan anders, ook de spenen waren vanmorgen na beweging nog steeds gevuld. Denk ook wel niet dat het voor dadelijk is hoor, maar 8 april gaat ze denk ik toch niet halen maar wel voor de gemoedsrust is het beter als ze er nu al naartoe gaat