Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlis schreef:@Only: Ik vind je merrie echt heel leuk. Super leuk beestje. Nog contact gehad met de vorige eigenaar of nog niet?
Suelza schreef:Vraagje... heeft iemand hier ervaring met urine testen ivm dracht? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat een merrie waarvan ik dacht dat ze niet drachtig was, misschien toch wel drachtig is...
Maar opvoelen durf ik met haar niet zo goed aan, tis een beetje een bang dier, wat eenkennig en nog niet erg stressbestendig...
Neonlight schreef:Moet je Gem hier op bokt anders vragen, zij heeft een paar jaar geleden deze test gebruikt en is er zo achter gekomen dat haar net aangeschafte merrie dus ook drachtig was. Zij raadt heel vaak deze test aan.
Suelza schreef:Vraagje... heeft iemand hier ervaring met urine testen ivm dracht? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat een merrie waarvan ik dacht dat ze niet drachtig was, misschien toch wel drachtig is...
Maar opvoelen durf ik met haar niet zo goed aan, tis een beetje een bang dier, wat eenkennig en nog niet erg stressbestendig...
Suelza schreef:Neonlight schreef:Moet je Gem hier op bokt anders vragen, zij heeft een paar jaar geleden deze test gebruikt en is er zo achter gekomen dat haar net aangeschafte merrie dus ook drachtig was. Zij raadt heel vaak deze test aan.
Oke! Had zij die test voor in de beginfase (tot 100 dagen) of die voor het latere stadium?