Deze zogenaamde tumor was een onschuldig(e) blaas(je) en deze is dus gewoon gesprongen.Ik heb nu een spuit gekregen waar ik haar volgende week vrijdag hengstig mee moet spuiten en dan kan ze naar de uithof om te insemineren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Deze zogenaamde tumor was een onschuldig(e) blaas(je) en deze is dus gewoon gesprongen.
. Hoog tijd om eens op tijd mijn bed in te kruipen

Judith_M schreef:Sjintoo schreef:Ik maar aan't denken wat is een veulenboom???? Toen viel mijn euro....jullie hadden het over een veulenboom (boem uitgesproken en niet boom). Hoog tijd om eens op tijd mijn bed in te kruipen
Ik maar denken aan een boom waar veulens aan groeien ofzo..
, maar eerste veulentjesboom moet ik nog tegenkomen! Wel opletten trouwens als ze vallen, mini's zijn zo zwaar nog niet, maar een paardenveulen
)! 
Erg last dus, veulen zal wel onrustig zijn. Vanmiddag in het land ook nog liggen rollen, dus ik denk dat er vaart in de zaak komt. Ze harst nu ook veel, wordt steeds lichter, dus er zit melk achter.
jennyk schreef:raya: dat is goed nieuws zeg!
Wel even een vraag: waarom insemineren op de uithof? (dat is toch een dierenkliniek?)
_Marlijn schreef:Keeva heeft een bestuurbare cam, gaaf zeg!! Hoe duur was die wel niet?
. Manlief kwam er mee thuis, ik had die camera van de Gamma gekocht maar die had dus een héle slechte ontvangst. Toen hem erop uitgestuurd en die kwam met deze thuis. Ha ha, is een beetje electronica-freak (zoals de meeste mannen, volgens mij
) dus hij vond het zelf ook wel een leuk speelgoedje
.
... vandaag maar even lekker getutteld, nieuwe vlecht in de staart, en afwachten maar weer ! Officieel moet ze natuurlijk ook gewoon nog 2 weken !
En zondag (18 mei) is Nina jarig, ze wordt 4 jaar! Een veulen op 17 mei zou wel leuk zijn, dan hebben we 3 verjaardagen op een rij!

Maar wel gaaf.
. Ik heb het liefste dat ze in de wei bevalt, maar daar heb ik inderdaad ook geen camerabewaking. Als het er echt naar uitziet dat het binnen een dag gaat gebeuren, zet ik haar alsnog wel in de wei.
anders hangt er een beschaafd drupje 

Wij hebben deze week een nieuwe merrie gekocht, haar naam is Aziza, en ze is drachtig van AR Sivmayall, uitgerekend op 29 februari.

Gefeliciteerd met je aanwinst!