Hier trouwens vandaag nog 46 dagen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Die van mij ook 
Wordt grote kans dus een carnavalsveulen.
Feest ze, ik ga straks ook! Zal de komende dagen dus iets minder hier te vinden zijn (en iets meer in de kroeg
). marlijntjuh schreef:Missy is vandaag 275 dagen drachtig
(ofte 9 maand)

Ik ben een paar dagen niet hier geweest, en ik dacht dat het er 2 waren, dus heb ik 2 dagen erbij opgeteld. Maar het waren er dus 3
Nouja.. weer een dagje extra
) 1 fries en 2 New Forrest pony's en naar de laatste 2 ben ik ook benieuwd. Het zijn 2 hele mooie merries! Ik baal dat ik al zo oud ben! 
. Ik ben in die tijd dat ik in de stal ging waken ook op school wel een paar keer bijna in slaap gevallen, en een keer helemaal
. Ik denk dat ik wel zo'n 2 weken in de schuur heb geslapen 

Ze heeft nog niet een heel erg buikje of wel?

Ik heb Iwaya's veulen nu al 2 weken niet gevoeld, maar ik zi haar ook maar 1 keer per week en veulie is natuurlijk zo groot nu dat bewegen minder makkelijk gaat ivm ruimtegebrek in de buik.
en niet te zat 

Veel plezier vanavond! Dat word een gezellige drukte 

Hopelijk geen ernstige schade aan de paarden? 
iwayalover schreef:Nog geen veulens nee
Jeetje wat heb jij een stinkmodderbeest zegHopelijk geen ernstige schade aan de paarden?

Ook nog met mij op Fayette.... Geheel tegen mijn principes in zonder cap met alleen het halster en 2 halstertouwen en in mijn goede kleren (ik heb dus nu allemaal witte haren op mijn nette rode jas....) maar ach, waar wil Fayette heen met die dikke buik?
Ik moest wel erg lachen toen Fayette op het eind een paar keer naar Hercje bokte en dat ik er nog op zat. Hihihi, dat had ze al heeeeel lang niet meer gedaan

vandaar dat ik nu nogal stijf ben... 
lang geleden dat ze zo'n vlot tempo maakte en soepel liep!!! alleen op teinde merkte ik wel dat ze te weinig conditie heeft: galop wou ze niet echt (2x 1 pistelengte
)en verder wat puffen en hijgen, zweten niet.Helemaal naar teinde toe wou ze zelfs niet meer stappen. Draf ging vlot, maar in stap moest ik haar vooruitduwen
Buiten stonden we even stil en toen heeft ze beetje pipi gedaan, daarna wast beter
Op stal weer hetzelfde
en ze bleef met opgetrokken rug en benen gespreid staan... en haar buik ging wild tekeer: beetje krampjes en een woest veulen dat zn draai niet kon vinden dus
(wel beetje paniek van mijn kant in eerste instantie
)
Niet dat het wat uitmaakt, want ik laat haar nu toch nog niet dekken, maar vond het toch vermeldenswaardig
dus stokje gepakt om als zweepje te dienen..;en toen het "zweepje" angels flank raakt, ging die lekker doord r benen