Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wpaard schreef:Dan is joly dus de enige die niet van een borstelbeurt houdt als ze drachtig is. Ach het is bij mij toch de 1e en de laatste keer
Bertje16 schreef:stille meelezer meldt zich; veel sterkte JennyK. De merrie uit je onderschrift? dan klopt het aantal dagen niet denk ik. Dat zou het extra zuur maken zo kort ervoor nog.......
Kabayo schreef:Melissa waarom is ze eigenlijk geschoren? Ze is al lekker bolBen benieuwd wat het wordt!
ze had (en heeft nog) z'n pak haar, met rijden droop het zweet eraf.. Ze is eind oktober geschoren denk ik, valt alleen heel er op door het kleur verschil.
sterkte. Geen leuke dingen dat... 

Handleiding haha

Fijn dat het met Pica goed gaat. Sterkte hoor.
Ben benieuwd of je statistieken kloppen en het veulen er binnen dat aantal dagen is.
Neonlight schreef:Bertje16 schreef:stille meelezer meldt zich; veel sterkte JennyK. De merrie uit je onderschrift? dan klopt het aantal dagen niet denk ik. Dat zou het extra zuur maken zo kort ervoor nog.......
Dit was niet de merrie uit haar onderschrift, dit was Bijsterhof's Picture die drachtig was van Cassanova du Bois, en was voor 1 juli uitgerekend.
. En ben helemaal weg van ze!
.
. Zilver houd het zo te zien weer flink spannend!