[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinniie

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:11

Jennyk hoe verdrietig, veel sterkte!

Bertje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:17

stille meelezer meldt zich; veel sterkte JennyK. De merrie uit je onderschrift? dan klopt het aantal dagen niet denk ik. Dat zou het extra zuur maken zo kort ervoor nog....... |(

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:19

Oohw wat verschrikkelijk Jenny. Gecondoleerd :knuffel:

Dan is joly dus de enige die niet van een borstelbeurt houdt als ze drachtig is. Ach het is bij mij toch de 1e en de laatste keer _/-\o_

AM_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:39

Sterkte Jennyk

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:48

Heel veel sterkte Jenny… wat een rot nieuws!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:07

Jenny, wat verdrietig ;( Sterkte voor jullie :(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:19

Ach jenny wat sneu. Dit soort dingen maakt fokken niet altijd even leuk.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:37

Ach nee, wat erg, heel veel sterkte :knuffel:

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:43

Ach nee jennyk wat een vreselijk nieuws en dan ook nog je gewenste merrietje!!
Sterkte!

Wpaard schreef:
Dan is joly dus de enige die niet van een borstelbeurt houdt als ze drachtig is. Ach het is bij mij toch de 1e en de laatste keer _/-\o_

Nee hoor Wpaard, mijn merrie ook niet meer. Ze is echt sinds halverwege dracht van het blijf van me af team. Vooral buik is afblijven.
Onder manen,onder hals of op schoft kriebelen mag maar je weet van tevoren niet welke dat is :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:53

Bertje16 schreef:
stille meelezer meldt zich; veel sterkte JennyK. De merrie uit je onderschrift? dan klopt het aantal dagen niet denk ik. Dat zou het extra zuur maken zo kort ervoor nog....... |(

Dit was niet de merrie uit haar onderschrift, dit was Bijsterhof's Picture die drachtig was van Cassanova du Bois, en was voor 1 juli uitgerekend.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 20:02

Oh nee! Wat ontzettend verdrietig Jenny!
Het is dat altijd al een heel dier om te zien. Wat ontzettend verdrietig :(

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 20:20

Kabayo schreef:
Melissa waarom is ze eigenlijk geschoren? Ze is al lekker bol :j Ben benieuwd wat het wordt!

Gemak := ze had (en heeft nog) z'n pak haar, met rijden droop het zweet eraf.. Ze is eind oktober geschoren denk ik, valt alleen heel er op door het kleur verschil.

Zilver is hard op gang zeg! Ben Benieuwd of ze tot t einde doorgaat of toch stiekem al eerder gaat!

JennyK heel veel sterkte! :knuffel:

SparkYY_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 20:51

Wat vervelend jenny, heel veel sterkte met dit verlies :(

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:06

Ach wat vreselijk naar Jenny.... :knuffel: sterkte. Geen leuke dingen dat... -O-

Aan de andere kant...
Tinnie gefeliciteerd :)

Wij hebben vandaag eindelijk onze nieuwe merrie opgehaald. Het had wat voeten in de aarde want uit de UK vervoeren is drama dankzij de Brexit maar na een jaar regelen wat betreft transport vergunningen mochten we dan eindelijk :j

Of ze drachtig is durf ik nog niet te zeggen. Scannen/opvoelen wachten we ook even mee. Eerst even settelen en ontstressen.

Volgens mij is ze zwart roan bont (vader is effen zwart roan dus dat zou kunnen). Dus nog even haren plukken en opsturen maar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:32

CP112 mooie merrie! Top dat ze eerst lekker mag gaan wennen :)

MelissaV ah ja dan snap ik het! Valt wel heel erg op haha. Als ik mag gokken denk ik eerder. Maar hoe dichter bij veilig des te beter vind ik. Voor mijn geduld is het wel minder :+

Symke _O- Handleiding haha

Xyaartje is Maria morgen veilig? Haal het even niet helemaal uit het verhaal haha.

Jennyk fijn dat de merrie er goed onder is. Heel erg balen zeg :knuffel:

Hier vandaag ook bekap dag. Fijn dat dat weer klaar is

Even de vorige topics doorgespit. Het valt mij op dat wanneer ze zucht ontwikkeld het nog 7 a 9 dagen duurt tot het veulen er is. Dat betekend dag 314 dat het veulen zich zou melden, volgens mijn statistieken. Ook het uier ziet er hetzelfde uit als toen. 314 klinkt heel vroeg maar als ze dragend is van de eerste dekking zou het dag 318 betekenen. Wat al een stuk veiliger klinkt. Ben benieuwd of het zich over 7 dagen meld! Ze heeft nu 3 dagen zucht. Vooralsnog heb ik gewoon liever dat ze wacht tot ze veilig is :+
Dame vanavond. Lekker gepoetst
Afbeelding
Tietjes schoongepoetst met babydoekjes. Daarom glimt het zo. Ook even ertussen helemaal schoon gemaakt. Fris en fruitig :D
Afbeelding

Yvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:02

Jennyk oh neeee, wat ontzettend zonde! -O- Fijn dat het met Pica goed gaat. Sterkte hoor.

Yaartje qua uier gebeurt er idd niet veel. Maar als ze dat vaker doet, dan is het toch spannend aan het worden.

Cio hahah! Wat fijn dat de foto gewerkt heeft. :+

Tinkels wat fijn dat de Regumate zijn werk doet. Dat het nog maar even mag blijven zitten.

Goldenarrow getver wat een naar verhaal van het dood geschopte veulen en het weg rennende veulen. -O-

Kabayo Zilver haar buik zeg! :wow: Ben benieuwd of je statistieken kloppen en het veulen er binnen dat aantal dagen is.

Tinniiee oehh de 2e op komst! :D

Wpaard hier vind ze poetsen nog wel prima. Alleen haar buik en flanken vind ze minder fijn. Bij haar uier is dan weer favoriet, haha.

CP wat fijn dat ze er eindelijk is! Benieuwd of ze drachtig is.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:18

Neonlight schreef:
Bertje16 schreef:

Dit was niet de merrie uit haar onderschrift, dit was Bijsterhof's Picture die drachtig was van Cassanova du Bois, en was voor 1 juli uitgerekend.

klopt idd, mijn onderschrift had ik direct gewijzigd. Nu dus nog 1 merrie drachtig, Goldy.
Bedankt voor het medeleven allemaal. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk -O-

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:25

och jenny, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte :(:)

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:27

wpaard: Joly is zeker niet de enige! Maria houd er ook niet van om nu geborsteld te worden.

cp112: Wat een prachtige merrie! Ik ga heel even de standaard zin zeggen: Ik ben normaal niet van de Tinkers/Gypsy horses (wat die van jou zijn toch? Gypsy Horses?), maar die van jou zijn toch wel echt pareltjes <3 . En ben helemaal weg van ze!
Hoe doen je dames in Amerika het? Hopelijk zijn die al gesettled? Heb je topic toen als stille meelezer gevolgd.

Kabayo: Oeps, niet duidelijk er bij gezet nee, maar ze is morgen inderdaad 300 dagen en daarmee officieel veilig *\o/* .
Ook bij jou bekap dag! Dat achter de rug en dan is het nu uitkijken naar de veulens <3 . Zilver houd het zo te zien weer flink spannend!

Yvk: Ja, het is zeker spannend aan het worden met Maria! Ze kan of bevallen met een heel vol uier, maar ook bevallen met een leeg uier en die vlak voor de bevalling ineens gaan vullen.
Haar vulva zag er vandaag weer normaal uit, zucht.

jennyk: Snap helemaal dat het nog zo onwerkelijk voelt. Je kijkt er dan zolang naar uit en dan gebeurt er dit. Geef het de tijd! Hoe gaat het met Pica?
Duimen zullen hard draaien voor jou en Goldy!

Fleuribelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:27

Jennyk, wat verdrietig zeg. Gelukkig gaat het goed met de merrie.

Kabayo, inderdaad hopen dat ze het nog even laat zitten. Ze heeft wel een ontzettende dikke buik.

CP112 Leuk dat jullie kudde weer is uitgebreid.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:35

Ik lees nog steeds alleen maar mee vooral. :o
Maar ik wil wel even reageren op de verdrietige berichten hier de laatste tijd door te melden dat ik aan jullie denk en meeleef. Y;(

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 23:02

Sterkte Jennyk :(:)

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 23:10

Sterkte Jenny....

Milka is gestagneerd zondag op maandag dacht ik echt die komt tepels vol en zelfs glimmend, vulva uberslap en erg onrustig volgende ochtend uier stuk leger. En nu ook niet meer helemaal gevuld....
Afbeelding

Balko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 00:03

Verschrikkelijk Jennyk! Sterkte.

Reken jullie de datum eigenlijk uit met n tool of met de hand?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 00:30

Ik vraag me wel af Charmfaith....

Geeft Milka straks dan chocolade melk? :? :))