Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cp112 schreef:Hoezo ziek? Wel eens een januari/februari veulen gezien?die komen eruit met een mega vacht.
Hier 2 jaar terug op 4 januari een bolletje wol.
1 dag oud
[ [url=m/FtODWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o4gNho.jpg]Afbeelding[/url] ]
10 dagen
[ [url=m/Asixjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
KahluaB schreef:cp112 schreef:Hoezo ziek? Wel eens een januari/februari veulen gezien?die komen eruit met een mega vacht.
Hier 2 jaar terug op 4 januari een bolletje wol.
1 dag oud
[ [url=m/FtODWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o4gNho.jpg]Afbeelding[/url] ]
10 dagen
[ [url=m/Asixjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ooit eens een ziek veulen gehad dat te lang op een koude iets vochtige boden had gelegen.
Het maakt vlgs mij wel wat verschil of je een ruig pony ras of een rijpaard hebt.
.
. 
nu ik weer door de filmpjes scroll herinner ik het weer haha.
hij gaat binnenkort verhuizen naar een bekende niet ver uit de buurt dus ik kan hem nog blijven zien

Knolselder schreef:Kleinere rassen hebben ook keuringen en shows. Dat is niet alleen iets voor de grote rassen. En dan nog heeft iedereen zijn reden.
Toch hoor je wel eens zeggen dat die vroege veulens vaak sterker lijken te zijn en weinig ziek zijn.
en me vriend is daar ook niet zo blij mee. Had er niet rekening mee gehouden dat muis tegen de 350 dagen draagt en maylinn maar 330 max ongeveer
muis is begin april uitgerekend en maylinn is de 28ste op 335 dus die zal rond de 20ste gaan en muis zal daar ook wel rond zitten