[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:29

suffie schreef:
Noisy schreef:
Fijn dat het goed gaat met Delphi. Ik snap dat je haar niet weer laat dekken aangezien ze nu op Facebook wordt aangeboden

Dit meen je niet :wow: Ik ben al aan het zoeken geweest, maar kan gewoon niet geloven dat iemand NU zo'n pony weg doet :roll:

Ze heeft al een nieuwe gekocht.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:30

Vulina schreef:
Ik snap het heel goed. Kelly biedt haar aan in bruikleen, en verdient er dus niks aan. Hoe vaak gaat een sport paard wel niet weg vanwege een blessure als fok merrie? Heel gewoon, Kelly wil graag een veulen fokken, dat lukt niet met deze merrie en daarom mag ze naar iemand die een ander doel heeft. Prima toch?

Welk ander doel ? Aangezien Kelly een veulentje wilde fokken omdat Delphi geblesseerd is en niet meer gebruikt kan worden als rijpaard... Tsjongejonge.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:34

Vulina schreef:
Dat geeft niet DL. Ik denk dat Kelly oprecht het beste met de merrie voor heeft. Laat ik het daar op houden...

Volgend onderwerp!

Droom maar lekker verder... Een merrie weg doen die nergens meer goed voor is behalve als grasmaaier... omdat je geen veulentje kunt fokken... En je wilde een veulentje fokken omdat je niet kon rijden... En niet vertellen dat je alweer een andere hebt gekocht...

Blij dat jij durfde te zeggen wat heel veel mensen dachten Rowan. Mijn grote merrie is ook niet meer bruikbaar maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om haar weg te doen, ook al kost ze me 200 per maand stalling. Tot de dood ons scheidt... dat idee, dat doe je als je veel van een dier houdt.

Dustinlover

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:38

Klopt hanna ik heb een kwpn staan die is rijbaar en kan ik mee fokken. Maar doet toch al jaren niks. Beestje wat ik zolang heb en zoveel mee mee heb gemaakt doe ik niet zomaar weg..

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:38

KellyDV schreef:
Dustinlover schreef:
Ik ben de laatste die iets zegt normaal over verkoop maar ga hier niet verkondigen nee ze word niet meer gedekt want wil haar niet kwijt enzovoorts. Misschien mag ik het niet zeggen maar ik denk dat het vervoeren van zo'n merrie totaal niet slim is geweest en dat een van de redenen nu is geweest. Heb het al vaker gezien en ga ook een hoogdrachtige merrie (zeker als het al niet goed gaat) niet verhuizen. Geef die merrie lekker de rust die ze verdiend en misschien is ze inderdaad bij iemand anders dan wel beter af.

Als ze niet was verplaatst, was ze nu dood. Is dat wat je had gewild? :) Het boeit Delphi 0% waar je haar neer zet, ookal verplaats je haar iedere dag vindt ze prima. Die pony heeft al zo veel van het leven gezien, dat ze alles wel leuk vind.

Nou ga je echt te ver Kelly. De stal waar ze stond had een camera systeem dat jij notabene zelf gekocht hebt en aan de staleigenaar verkocht omdat je daar weg ging, er werd bij toerbeurten gewaakt door mensen die al meer veulentjes gefokt hebben dan jij, de dierenarts is dichtbij (de dierenarts waar jij mocht werken voor de rekeningen totdat je een zondvloed veroorzaakte en weigerde daarvoor de verantwoordelijkheid te nemen). En Delphi de aandacht krijgen die ze verdient, 1x per week net als voorheen ? Pas toen ze ziek was en medicijnen moest hebben kwam je weer elke dag. Je kwam niet omdat je een vriendje kreeg en een eigen huisje... Sodeju zeg. Maak me niet kwaad om veel, maar wel om leugens.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 07-05-17 19:43, in het totaal 3 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:41

Dustinlover schreef:
Klopt hanna ik heb een kwpn staan die is rijbaar en kan ik mee fokken. Maar doet toch al jaren niks. Beestje wat ik zolang heb en zoveel mee mee heb gemaakt doe ik niet zomaar weg..

Precies. En heel veel mensen denken wat jij zo netjes hebt verwoord. Het is wel zonde dat het in dit topic staat, maar het is de waarheid en die mag wel eens gezegd worden.

Kleine toelichting: heb een tijd op dezelfde stal gestaan als Kelly. Ben daar weg gegaan omdat ik het er niet meer fijn vond door Kelly. En ook haar paard, al kun je haar paard dat niet verwijten want mijn merrie had destijds een trauma en zat geestelijk in de knoei. Ben nu weer terug op dezelfde stal omdat zij weg zijn. Omdat het een fijne stal is met mensen met hart voor de paarden en die altijd goed op de beesten passen.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 07-05-17 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:46

Even serieus he, ga lekker ergens anders je gal spuwen! Je hebt duidelijk iets tegen haar maar verpest nu wel 'ons topic!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:48

MaritB schreef:
Even serieus he, ga lekker ergens anders je gal spuwen! Je hebt duidelijk iets tegen haar maar verpest nu wel 'ons topic!

Geen gal, maar de waarheid.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:52

Bij ons staat het gras al mooi hoog. We twijfelen of we sommige percelen eerst ook nog gaan maaien, anders trappen ze het gras zo plat.

Hier de ph van beide merries ook nog hoog. Van mij mag het komen, puur omdat de merries zo zwaar worden nu. De ene merrie ligt meer dan dat ze staat.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:57

Hier ook de mini's in hoog gras. Veulens zie je bijna niet :P

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:01

Dustinlover schreef:
Hier ook de mini's in hoog gras. Veulens zie je bijna niet :P

Dat vraagt om foto's :D

Ik was vandaag met iemand het land in bij onze jaarling merries. Die maakte een briljante foto, vooral als je inzoomt :D

Afbeelding

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:04

*negeert alles wat hierboven staat*

Net even lekker met Luxe geknuffeld en gepoetst <3 even een uier check, die was leger na het binnenzetten en net alweer voller! Even voelen en weer een straaltje vloeistof :o
Afbeelding
Mooi hoog nog. Maar goed ze heeft ook nog even :j
Temperatuur ook even gecheckt, 37.6
Ik begreep dat die daalt vlak voor de bevalling? :o

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:06

Moderatoropmerking:
Laten we er van uit gaan dat iedereen op zijn eigen manier het beste voorheeft met zijn én andermans paarden, je hoeft het niet altijd eens te zijn met elkaar, maar nu gaat de discussie hier wel te ver doorslaan. Vanaf nu geen berichten meer over Delphi en posts die in dit verband op de man spelen worden vanaf nu verwijderd zonder verder bericht.
Dit topic is altijd als een grote familie geweest waarin iedereen welkom was om aan te sluiten, het is zo jammer dat mensen nu aangeven dat ze het topic liever verlaten door deze verwijten over en weer. Ik weet dat dit een ontzettend mooi topic kan zijn, waar mensen elkaar support geven en veel kunnen leren van elkaar, laten we daar met zijn allen weer mee verder gaan.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:09

pretty schreef:
Cemlys ik durf niks meer zeggen,ze heeft ook nog nooit zo lang gedragen..moet ooit eens!
Wordt weer een slapeloze nacht.
Kniehoog gras? Jaloers..door de droogte heeft het nooit gegroeid hier en is al ferm geminderd bah.

Ik heb ze er ook nog niet opgehad hoor ivm esdoorns. Maar zaailingen verdrogen nu dus ze moeten er dringend op.

Afbeelding

Vervelend als ze zo onvoorspelbaar zijn hé. Hoelang zit ze nu op 6?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:10

Woogy schreef:
Cemlys: kniehoog! Jullie fokken ook ponies toch? Is het hun kniehoog, of jouw kniehoog :D

Aankomend weekend gaan Pris en de buur baby en mama het land op <3 Jeroen is een schuilhut aan het bouwen voor ze en dat vind ik leuk :D

Jenny: gewoon filteren, je hoeft niet overal op te reageren en als er weer wordt gereld negeer ik dat, of het moet echt de spuigaten uitlopen dan geef ik hooguit mijn mening.

Vraag me enkel wel af waarom Delphi dood zou zijn gegaan bij Faline...Maar dat zal ook wel al het persoonlijke gezever zijn.

Marit:
[ [url=m/dqxV7O.jpg]Afbeelding[/url] ]? :D

Haha mijn kniehoog en hun kniehoog is veruit gelijk :')

Soezee en maritb sterkte met wachten.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:11

Het schijnt dat die daalt maar ik check het nooit.

Vulina wat moeten we zien bij inzoomen? Dat er 2 liggen te slapen? :D
Die van mij ligt bijna de hele nacht. Recht,plat,recht plat enzovoort...

Net geweest weer en die 6.0 van daarnet neigde weer meer naar 6.5. -:(-
Ze is ook gewoon rustig. Volgende slapeloze nacht in wording. Voor niks.

Oh Cemlys zalig stukje gras!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:14

Pretty, ik had al ingezoomd :+ dat hoofd van die merrie, helaas zie je het niet heel goed, maar die trok me toch een kop :')

Oeh jullie gaan al richting 6,5/6.. I wish....

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:15

Ahh pretty slopend is dat...

Lekker slapende paardjes Vulina!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:18

Haha pretty lekker slapen dus.

Hier worden de banden slapper. Uier leek iets voller. Maar verder nog niets noemenswaardig.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:19

Ze lijkt een klein beetje op een kameel Vulina :') _O-

Pretty mega slopend zeg. Sterkte met waken
Laatst bijgewerkt door Alexandra__ op 07-05-17 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:19

Alexandra__ schreef:
*negeert alles wat hierboven staat*

Net even lekker met Luxe geknuffeld en gepoetst <3 even een uier check, die was leger na het binnenzetten en net alweer voller! Even voelen en weer een straaltje vloeistof :o
[ [url=m/7E4T6T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi hoog nog. Maar goed ze heeft ook nog even :j
Temperatuur ook even gecheckt, 37.6
Ik begreep dat die daalt vlak voor de bevalling? :o

Deze is wel een stuk meer donker dan die van Gwen :)

Woogy ja einde van de week ga ik 'm maar even laten zien als dreigement ;)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:23

Ophangen in de stal Marit, wellicht onthoudt ze wat de bedoeling is ;)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:23

Dit is de hele foto;
Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:24

Woogy schreef:
Ophangen in de stal Marit, wellicht onthoudt ze wat de bedoeling is ;)

Hahaha, jaaa!

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:26

MaritB schreef:
Deze is wel een stuk meer donker dan die van Gwen :)

Woogy ja einde van de week ga ik 'm maar even laten zien als dreigement ;)

Gwen mag ook eerst :j