Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:factor 50 erop....
zo doen ze het hier, tot afgrijzen v h slachtoffer![]()
![]()
Of inderdaad, masker.
Cynthia82 schreef:Helaas ik factor 50 voor mij dus geen optie, omdat ik niet voor werktijd daar kan zijn. En om 17 uur 's middags heeft het weinig nut meer. Vandaar dat ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn.
In die 9 jaar dat ik Dais heb, weet ik dat een masker het beste werkt, maar dat kan niet bij een veulen van 3 weken..
Magic_Ice schreef:Ik denk dat je beter een after sun kan smeren om de brand weg te halen
Even een vraagje:
Es is vorig jaar op 5 en 7 juli geinsemineerd, daarna op 3 weken gescand en niet drachtig gescand, toen door omstandigheden die cyclus niet geinsemineerd maar de cyclus erna en als laatste op 20 augustus geinsemineerd waarvan ze drachtig werd gescand op 6 september.
Nu weten jullie dat ze enorm is!
Vandaag keek ik naar haar uier en zag dat deze zeker voor de helft gevuld was en niet slap aanvoelde maar ook niet keihard, en ze had witte spikkels om haar spenen, dat deed wat belletjes rinkelen bij mij.
Nu kan het uier ook gevulder zijn geweest doordat ze vandaag de hele dag binnen heeft gestaan ivm het onweer, maar ik vind het wel een beetje bijzonder.
We houden haar zowiezo goed in de gaten, maar wat denken jullie hiervan?
Een merrie kan toch geen eisprong of groot ei op de eierstok hebben als ze al drachtig is?