Nou kitzbi heeft er ook geen zin in zeg..! Kom op paardje...
Joto
Geplaatst: 15-03-12 08:17
Mooi weer is onderweg voor Kitzbi!! Een mooie overdag bevalling is ook leuk
Vroon denkt ook dat ze haast heeft.. Heeft een uier.. is een olifant nog jaloers op.. Binnen een dag ontzettend veranderd. Ze is niet zo breed als de vorige keer..Dus wie weet toch een man? Paulien doet het erg goed Die zetten we in op een merrie.
Heb gister Indira voor het eerst na de "bevalling" gereden .. Na een kwartier de rem er maar eens opgezet, ze blijft maar gaan
Charisma; Pol heeft helaas niet geluisterd hoor, ze staat nog steeds de dikzak uit te hangen Ik ben bang dat ze maandag nogmaals onderzocht gaat worden door de DA, die is er dan toch voor haar gebit en de entingen..
Charisma
Geplaatst: 15-03-12 09:20
Daar gaat mijn voorspellingsstreak voor dit jaar, Princeps: hihihihi, takes one to know one! Kitzbi: enenenen? Nog niets waarschijnlijk, gekke merrie! Amber: hoi!! Merrie van je is ook lekker rond he!!
Ja, vond het ook wel aardig van der, heb het gewoon gevraagd en ze vond het wel oke. Er zijn dingen gisteren gezegd waar ik minder begrip voor kon opbrengen, maar ben er van overtuigd dat we de laatste maanden nog wel zullen overleven Hera haar uier liep gisterenavond iets terug na het stappen, maar de spenen bleven wel gevuld. Je ziet haar buik echt wel veranderen nu, ze draagt veel lager en in een punt, kleintje is lekker aan het doorzakken Dag 316 vandaag!
Tjinta
Geplaatst: 15-03-12 09:45
Niks geboren vannacht?
Pffff.
vanochtend bij het buiten zetten van de paarden realiseerde ik me ineens dat het 'nog maar' anderhalve maand duurt voordat de 1e uitgeteld is. klinkt veel minder dan nog wachten tot mei.. *krijgtnoutochwelzininveulen*
Dus vandaar dat ik me afvraag of ze netjes wacht tot tenminste 320 dagen.. Dus op zijn minst nog 10-12 dagen. Maar Vroon is altijd in voor geintjes, dus die kan hier ook nog wel een maand mee rond lopen
Zo,die gaat ook al lekker aan de gang zeg! Vroon is exact even ver als Lisa! Lisa heeft smorgens ook al een echte uier,maar die zakt nog heel erg af tegen 's avonds.
Net telefoon gehad van de eigenaresse...Hera haar banden zijn ineens heel erg slap geworden ze heeft overlegd met de bevallingsstal en ze moet morgen al naar ginds gaan!! Ik kan er dan helaas niet bij zijn, krijg geen vrij op mijn werk.... maar goed, dat maakt niet zoveel uit! Het wordt echt wel spannend nu, misschien volgende week al een veulen!!!
Kitzbi: succes!!! Joto: wat een melkbar al, ziet er goed uit!!
Haha Charisma, straks is jouw Hera eerder aan de beurt dan de mijne xD Hier noch nichts!
pretty
Geplaatst: 15-03-12 12:29
Slim van jullie om ze dan toch al te brengen. Ze kan er zomaar dichtbij zijn. Wel jammer dat we geen fotos te zien krijgen,ben er altijd wel benieuwd naar. Het beste is nu dat ze toch al naar daar kan