mijn merrie pepper is zelf 6 weken te laat geboren.
we hebben de laatste dekking gezien en toen is de merrie op stal gegaan. vanaf die datum geteld en op de uitgerekende datum had ze nog helemaal niks,geen tekens of wat dan ook.
na 6 lange weken wachten had ze op vrijdag de 13de eindelijk dan een merrieveulen en jawel pech voor mij.
ik was net weg toen de merrie ging bevallen. ze was schijnbaar al bezig toen ik haar binnen zette.
hier gaat nu iemand kijken bij drachtige shetjes . Man ik doe geen oog meer dicht , kan me goed voorstellen dat sommige op zijn na zo'n lange tijd waken
Volgens mij wachten ze allemaal op het mooie weer. Ze hebben natuurlijk vanacht die regen gehoort, die dachten ......we wachten mooi op echt lente weer
Vannacht niet gebeld dus ze is rustig gebleven! Wij zeiden ook al misschien was ze alleen onrustig door het weer!Maar we geloven niet dat ze nog 2 wk zal dragen!Straks maar eens kijken of ze verder veranderd is!
amandake: ik zie toch verschil in tepelvorm bij de laatste en de eerste foto. Het lijkt of ze nog iets verder moeten als het net zo gaat als vorige keer.