heb het weer verwijderd, als het veulenl er is kan je veulen + pappa + mamma op mn profiel zien (deze foto's dan er staan wel foto's van mam op mn profiel, maar die zijn mindere kwaliteit )
Laatst bijgewerkt door marrlinde op 12-01-09 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn merrie is dit jaar trouwens verrassend rustig. Ze ligt ook veel! Vorig jaar had ze vanaf december al niet meer gelegen. Kwam toen ook een heel flink veulen uit. Hoop voor de merrie dat het dit jaar een wat fijner formaat is.
Pff hier een nachtbraker.. Heb lekker middenoorontsteking en zit ook nog tegen gehoorgangontsteking aan..
Kyra is sinds gisteren officieel met zwangerschapsverlof, helaas ging m'n les weer niet door (mede door mijn ontsteking en de instructrice was ook nog ziek) Kyra had al een tijdje geen zin meer dus we laten het zo tot de beeb dr is.. Duurt niet super lang meer (24 maart) dus ik vind het wel prima..
gister lekker op de pony van mn zusje gereden, het word nu wel echt hoor, syl aan de merrie brok en niet meer mee naar les morgen weer foto's laten maken van dr mond. eennnn ik heb mn rijbewijs gehaald, joehoe!!!