@Muzefee: Veel succes vandaag!
@Iorrr: die van jou hoeft ook niet meer zolang.
Idd, al veel zware bevallingen hier geweest, 2 van SA en nou die van PVD ook. Hoop dat het geen graadmeter is voor de rest van het jaar...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik had het kunnen weten, meende ook dat ik half 2 hoorde, maar gezien ik sinds 2 weken met een doof oor loop vertrouwde ik het niet) Maargoed, liever te vroeg dan te laat, nu was er gelukkig een stal vrij en hebben we haar daar gelaten. De DA had eigenlijk beter nieuws verwacht, maar we konden er niets meer van maken dan dat het niet is verbeterd. Van de trailer naar de stal toe was het telkens 10 stapjes licht het zere been belasten, 5 stappen op 3 benen. Dan kan je nagaan dat het écht verschrikkelijk pijn moet doen.
De hoefsmid zou er ook nog naar kijken, die moet natuurlijk ook inzicht krijgen op de gehele behandelin. 
Ik knijp 'm wel.

, wat een knoepert zeg
We gaan voorlopig maar uit van the worst case scenario (operatie), dan kan het alleen maar meevallen.
Heb serieus maagkramp ervan.
Wel zo handig als ze bellen als ik op stal ben. 
lijkt me super! heb je gelijk gezelschap ook!

en zo te lezen een hengstje (mooi, doe nu maar alle hengstjes, kan in maart het merrieveulenseizoen beginnen
)
hij is echt HUGE!!! Leuk dat hij de eerste nakomeling is
Knap veulen... Hij was er duidelijk maar wat klaar voor om geboren te worden
dacht van: ha! eerst een foto van een katje... en nog één... en nog één

maar goed, als hij helemaal wit wordt zie je t toch nie meer
Iorrr schreef:Oke want zo op de foto lijken staart en manen dezelfde kleur als de vacht... Daar keek ik eigenlijk op...
Ik zie helemaal nergens zwart, ook niet donker aan oren of zijn ene voorbeen
Als het kan doen ze het nog eerder, maar voorlopig staat het vast voor woensdag. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.
de kat waren er maar 17 van de 817
dus ik heb een boel uitzoek werk.