Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
De helft van haar brok, enkele wortels en bijna geen hooi... Ach, vorig jaar rond deze tijd deed ze dat ook (ik dacht toen dat ze de merriebrok mss niet lekker vond, maar toen ze het wél nodig had, als Finesse een maand of 2-3 was at ze het wel heel graag, dus ik denk dat ze gewoon niet zo'n zin/behoefte aan eten heeft momenteel... 
IK heb net het veulen superduidelijk gevoeld!!!

Ze stond nogal te zuchten en keek een paar keer redelijk kwaad naar die buik
Die van Emmanuella was namelijk ook zo druk!
Maar dat lukt wel!
). Gelukkig is er nog een voorstukje wei met daarvoor een grote poort, ik die goed dichtgedaan en ze konden geen kant meer op. Besloten om Devdan maar te laten staan en te wachten tot de staleigenaar terug was, alleen zou me dat niet lukken met die 3 die ook nog los stonden erbij. Staleigenaar terug, ik naar binnen, direct aan de koffie gezet door vrouwlief, en hij liep toen naar buiten om het even te fixen. Dus not! Ineens zagen we 4 hengstjes over de oprit lopen en op het gazon! Snel naar buiten (op sokken, ik was dus de "held op sokken") om ze tegen te houden, de vrouw deed snel de poort vooraan de oprit dicht. Eigenwijze donders gingen ook nog niet meteen terug, en lekker poepen op de oprit!
Uiteindelijk stond na een poosje alles weer terug in de wei, en de stroom erop dit keer.
Hebben ze ook direct gevoeld.
Ook haar uier is weer een stuk gegroeid. Er zitten nu ook harsdruppeltjes aan.

maar volgens mij kunnen ze nog voller.

Wat een uiers al
Dat kan haast niet lang mee gaan duren

Dat doen ze bij ons ook altijd als er een tijd geen stroom op heeft gestaan. Na een tijdje weten ze dat precies.. en dan gaan ze er doorheen lopen.. errug fijn
Hoewel... ik ga ook carnaval vieren dus dan bellen ze me dadelijk de kroeg nog uit
haha 
Dat is wel 'n voordeel, maarja dat wordt dan iig geen alcohol drinken he 
Ik werd er helemaal stil van en heb wel een half uur gewoon naar die buik gestaard 
en dat vind ik erg jammer, want zomaar a en toe zelf updaten is nogal belachelijk
Tinkerbell is het ook akkoord met mijn koperskeuze 

Het veulen merkt er toch niet veel van denk ik 
Maar ik ben benieuwd naar de foto's! Fijn dat het zo goed ging met de kopers 
Geweldig is dat he?