heel erg bedankt voor de leuke berichtjes! varlon gefeliciteerd met je veulen! ben benieuwd naar een foto
Famke, hoe gaat het nu?
geshahquille
Geplaatst: 23-03-14 09:37
Gefeliciteerd Valon
stal_HD
Geplaatst: 23-03-14 10:08
Gefeliciteerd varlon. snel een foto plaatsen... ik ben nieuwsgierig
hier gaat damira sneller met het voller laten lopen van het uiertje dan twilight. Maar die had vorig jaar ook erg weinig.. Twilight is nu wel rustig met het af laten gaan van de geboortemelder... zal dat de stilte voor de storm zijn?
Varlon proficiat! Danke, hoe gaat t met je merrie en met jou? Ik wert hoe je je voelt, bij mij zijn vorig jaar merrie en veulen tijdens bevalling gestorven, ben er ook nov steeds kapot van. Mijn pb staat altijd voor je open!
ik vind haar een erg lief koppie hebben, ze ziet er goed uit.
Mijn merrie is dan nog niet zo ver maar die laat voor het eerst in haar leven een ander mee eten van haar bult hooi en uit haar muesli-bak. of dat nou moedergevoelens zijn of andere zwangerschaps-relaxte dingen weet ik niet maar het is wel leuk om te zien!
Je hebt de bush getrimd zie ik! Haha.. Hier ziet yuna er ook nog steeds zo harig uit, maar ik denk dat het juni word dus ze verliest de haren vanzelf wel.
Varlon ook nog gefeliciteerd!!
Pff donna is echt huge!! Ben benieuwd wat daar uitkomt! Een vergeten, is dit haar eerste veulentje?
Varlon gefeliciteerd, wat een mooie meid Wat voor kleur halster heb je voor haar?
Mag ik vragen hoe jullie de foto's zo strak van onderaf kunnen maken? Zeker bij de kleinere dieren? Ik kom er namelijk niet eens ver genoeg onder bij Pony om haar uier soooooooort van van voren te kunnen fotograferen.
Pony's banden zijn mega mega mega slap. Zelf zegt mijn gevoel nog net geen 2 weken meer rond de 325 denk ik zelf dat ze haar ding gaat doen.