Peetje gefeliciteerd! Best hoog wit voor, hoe is dat achter?
Ineke wat een heerlijk snoetje
Iedereen met een mijlpaal gefeliciteerd en er zijn er ook een paar die er niet lang meer op zullen hoeven wachten zo te zien, binnen een week zal die baby-boom toch wel daar zijn lijkt het!
Peetje Gefeliciteerd met je merrie veulen.. Het lijkt hier ook wel af te wisselen.. Dan een paar hengsten en dan weer wat merrie's Zorgen jullie tegen die tijd dat er hier weer een merrieboom komt Volgens de planning van Nicole zijn er dit jaar bij ons (en bij nicole haar buurman) merrie's aan de beurt dus wie weet
sterkte voor alle wakers, ik duik er met een gerust hart in nu! Welterusten allemaal. Kom morgen met droogfoto's pronken, als t weer meezit kunnen ze even naar buiten!
yup met mij dus. Jah echt ik werd wakker en hat echt zoiets van sjiittt nu nog terug foetsen in het donker. Nou de weg waar ik normaal 10min over doe deed ik nu in 3min.
Nicole288
Geplaatst: 21-03-10 01:05
Joyceee86 schreef:
Volgens de planning van Nicole zijn er dit jaar bij ons (en bij nicole haar buurman) merrie's aan de beurt dus wie weet
Het zou te toevallig zijn 2007 3 hengsten, 2008 3 merries, 2009 3 hengsten, dit jaar 4 drachtig, 4 merries zou wel heel bijzonder zijn
Zo had Epona ook een apart lijstje nakomelingen: 1 merrie, 1 hengst, 2 merries, 3 hengsten, 4 merries, dan weer 3 hengsten en het jaar daarna tijdens de dracht overleden, hadden volgens dit schema nog 2 hengsten moeten volgen
Ze was zo onrustig,zich echt volduwen met hooi,2x in half uur drinken en poepen,naar buik happen,venijnig stampen.En heeft 3 x helemaal platgelegen!van 7 tot half 11 2x 5min stilgestaan!Nu stond ze alweer uur in dr favoriete hoekje te soezen!We vertrouwde haar allemaal voor geen meter!!Ach kan dus nog paar nachtjes slapen als dat klopt!