Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eyecatcher schreef:bij onze merries gebruiken we ook een bakje wat je onder aan het halster klikt... zodra ze plat gaan liggen lekt er een soort vloeistof naar beneden waardoor er een alarm af gaat......
potverdikkie schreef:heb mail verstuurd naar haar!
Maysie schreef:Eyecatcher schreef:bij onze merries gebruiken we ook een bakje wat je onder aan het halster klikt... zodra ze plat gaan liggen lekt er een soort vloeistof naar beneden waardoor er een alarm af gaat......
Maar wat dan als ze meerdere keren liggen werkt hij dan ook
Adriana schreef:Of in de schede zo'n apparaatje vastzetten als het veulen eraan komt dan knapt de verbinding achter waardoor dan het alarm gaat... wat ik me alleen afvraag hoe krijg je dat apparaat erzo snel vanaf. Het is maar een klein ding maar toch...
Adriana schreef:Idd zelf zou ik het denk ik ook niet doen ... alleen ik hoor er wel goede resultaten over...
Maysie schreef:Dat zou eigenlijk nog het handigste zijn haha dan komt er zeker wat in ieder geval bij dat laatste soort alarm
Adriana schreef:Of in de schede zo'n apparaatje vastzetten als het veulen eraan komt dan knapt de verbinding achter waardoor dan het alarm gaat... wat ik me alleen afvraag hoe krijg je dat apparaat erzo snel vanaf. Het is maar een klein ding maar toch...