Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moniburrie schreef:Ben net terug van stal, DA is geweest voor te voelen of het ei weg was en..... ei was WEG, het rare vind ik ze reageerdt nog wel op onze hengst![]()
Hoe lang was jullie merrie nog hengstig na inseminatie??
Wacht het weekende wel af, is ze dan nog hengstig bel ik de DA weer, ze had nl nog een ei, was 2 cm, te klein voor vandaag, misschien groot genoeg voor na het weekend, zie dan wel.
@Sizzle, mijn merrie heeft dus ook meerdere eitjes, vorige hengstigheid is ze zelfst 15 dagen hengstig geweest, zal toen ook wel meerdere eitjes gehad hebben, maar toen was ik nog niet bezig met insemineren.
Sizzle schreef:moniburrie schreef:Ben net terug van stal, DA is geweest voor te voelen of het ei weg was en..... ei was WEG, het rare vind ik ze reageerdt nog wel op onze hengst![]()
Hoe lang was jullie merrie nog hengstig na inseminatie??
Wacht het weekende wel af, is ze dan nog hengstig bel ik de DA weer, ze had nl nog een ei, was 2 cm, te klein voor vandaag, misschien groot genoeg voor na het weekend, zie dan wel.
@Sizzle, mijn merrie heeft dus ook meerdere eitjes, vorige hengstigheid is ze zelfst 15 dagen hengstig geweest, zal toen ook wel meerdere eitjes gehad hebben, maar toen was ik nog niet bezig met insemineren.
We hebben dus waarschijnlijk hetzefde probleem.
Vorige inseminatie is ze nog 4 dagen hengstig gebleven. Waarschijnlijk dus ook dooor een tweede ei. Bij Sizzle komt hij ook maandag kijken of het tweede ook geinsemineerd moet worden.
terorita schreef:valt me op, dat ook hier merrie's gescant worden op meerdere eitje's
dat is hier dus ook het geval, viel zelfs de VA op
terorita schreef:moniburrie je hebt pb