Missy en Spirit zijn allebij drachtig gescant net!

Missy is al een maand of 2/3 drachtig, ik zal het zo even opzoeken heb het niet zo bijgehouden
Het kostte gigantisch veel moeite dit jaar om de merries drachtig te krijgen. Na de bevalling van Maddox werd Missy veel te vroeg hengstig dus die hengstigheid hebben we overgeslagen. De hengstigheid daarna duurde wel 1 dag
De eerste goede hengstigheid is ze wel drachtig geworden, ze is vandaag 55 dagen drachtig!!
(19 juni uitgerekend)Spirit is weer een heel ander verhaal.. Die heeft haar veulen van dit jaar verworpen in januari. Die zijn we al vanaf April aan het dekken en telkens werd ze weer hengstig.. Na de dekking in Juli hadden we het opgegeven, het zou toch niks meer worden voor dat jaar
Maar ze was zo goed hengstig, en onze hengst was zo verliefd dat we ze toch maar weer bij elkaar gezet hebben. (haar dekten we telkens gewoon los samen in de bak.. vinden ze het gezelligst
) Morgen moest ze eigenlijk weer hengstig worden, maar normaal zie ik het aan dr als ze bijna hengstig moet worden, en nou zag ik niks! Dus we hebben vandaag de DA laten komen en ook Spirit is voor dit jaar op de valreep nog drachtig geworden
Hier ben ik ERG gelukkig mee, want het is eigenlijk een vreselijk dwars paard dat niks leuk vind.. Het enigste wat ze helemaal het einde vind is veulens krijgen
En aangezien het ook een super fokmerrie is zouden we er erg van gebaald hebben als we aankomend jaar weer geen veulen zouden krijgen 
Ze is nou 20 dagen drachtig (22 juli uitgerekend)
Als we dan toch bezig zijn, hier wat foto's

Papa O'Bryan:

Kan even geen goede foto vinden.. Maar dit is Spirit:

(Dingen zitten over haar neus omdat ze altijd erg verbrand in de zon)
En een fototje van Missy

(Al dacht ik het vanaf gisteren al wel omdat ik geen hengstigheid voortekenen zag) Het is wel echt een liefdesbaby

Ze heeft in het verleden al 4 veulens gehad, dus die hangbuik gaat niet helemaal meer weg ben ik bang. En ze heeft meer dan genoeg vlees op d'r ribben.
. Nu ziet ze er dus niet uit