Neonlight schreef:Haha, je verhaal doet me aan iemand denken Dennis! Was het Cayusejuhh niet die ook niet wakker te krijgen was toen het veulen er was?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Haha, je verhaal doet me aan iemand denken Dennis! Was het Cayusejuhh niet die ook niet wakker te krijgen was toen het veulen er was?
Neonlight schreef:Nog geen veulen? Pfff, inderdaad een olifantendracht....heb je nog een jaartje?![]()
@Cheveyo: een few spot geeft 100% appaloosa. Bayern's Raki is inderdaad gaaf, echt een heel leuk hengstje met een zeer goed karakter. Van de mini's is hij ook mijn favoriet.Maar als je kleur wilt fokken, kun je denken aan Rocky van de Hoeve, of eventueel Two Spot van de Immetjeshoeve (is Bayern's Raki x Rocky als ik het goed heb). Laatste is alleen een jonge hengst dus van nafok nog niks bekend.
Cheveyo schreef:Die heb je er zelf afgepeuterd mutsieVolgende kegeltjes zijn misschien wel in melkvorm YEAHHHH, had echt weer verwacht dat het geboren zou worden hoor Keeva!
WenK schreef:Oh stomme Keeva!!! Waarom maakt ze dan die kegeltjes weer weg? Das nou niet lief...