Ja, mijn Engels is niet slecht te noemen (typ en praat er soms de halve dag in) maar een Engels boek lezen weiger ik dus zo ongeveer. Ik koop altijd vertalingen! En dan nog over zo'n specifiek onderwerp, lijkt me lastig lezen. Lijkt me ook nog een heel gedoe om überhaupt aan titels te komen.
@ Parouscha: dit zit gewoon in het "drachtigheidspakket" inbegrepen, geen extra kosten dus. Ze kan a.s. vrijdagmiddag niet (wist ze al van tevoren, dan heeft ze andere verplichtingen) dus sprak ze 2 weken geleden al af dat ze zaterdagochtend even zou komen. Ik moet morgen even bellen om een precieze tijd af te spreken. Meestal komt ze wel doordeweeks hoor! Maar dit is wel lekker, kost me geen snipperuren. In dat pakket zit zeg maar 2x scannen en nog 1x opvoelen op 3 maanden en verder dus het toezicht en de begeleiding (incl. birth alarm enzo) bij het veulenen. Dan betaal je nog apart de stallingsdagen op de kliniek (dagen mét en zonder veulen) en de extra rhino-injecties als je dat wilt. Zonder enge complicaties blijven de kosten zo een beetje overzichtelijk.
Ik las net Marijes post: mijn VA heeft idd ook op zaterdagochtend nog een spreekuur.