Ik zal even proberen op iedereen te antwoorden :
HIj crosst dus echt door de hele stal is echt een koddig gezicht alleen lijkt het nog wat eng door dat kromme linkerbeen,dat ziet er nog een beetje zoals voorheen dit uit

maar dan nu veel stabiler ,de veeartsen verwachten dat dit nog helemaalzal bijtrekken als fighter spieren zal aanmaken in de schouder ;
Hij heeft dus gewoon véééél te weinig plaats gehad in mams buik (het waren toch best 2 grote veulens voor een tweeling ,zusje was nog eens half zo groot )
Adriana ik had de digi niet mee,ik had er ook geen benul van dat ie al door de box zou galoperen ,gisteren was het nog de helft minder ;
Ze zouden eigenlijk liever hebben dat ie nog wat meer ging liggen (met spalken doet ie dat ook en daarom spalken ze hem nog om de 12 uur ) maar dat zit Fighty niet zo zitten ,hij is echt happy nu!!
Inglio ,t'is hij die nu niet van mij kan afblijven,haha!!
Over die beugels kan ik nog niets zeggen ,ik had me in al die miserie een beetje vergist ,die man komt pas nu woensdag
Alanta,dit geeft nu zo veel vreugde en moed ,er is gewoon geen weg terug!!
IK denk niet dat we mams zo maar de wei insturen ,1 bok en fighter hangt in bomen ,misschien kan ik haar beter begeleid in de kliniek eens longeren / loslaten zonder figter voor ze de trailer in gaat ;Ik vraag me trouwens af hoe fighter het nu in de trailer zal doen , 2 weken geleden lag ik boven een hoopje veulen in de trailer zorgend dat moeder er niet op ging staan ,zal nu wel andere koek zijn
volgens mij staat ie tegen het einde van de week ,heerlijk thuis in zijn pasgeverfde stal en in het groene gras!!