Bamorka schreef:fokfanaat, MightyJoe, floripori17 en Vulina gefeliciteerd met jullie knappe veulens!
Cynthia82 wat is hij toch knap zeg
xYaartje beterschap met je pony, hopen dat het meevalt!
Verder niet echt onthouden, sorry!
Wel veel tietjes voorbij zien komen

Ik geniet ook elke dag nog van Saline en Sjeff. Zo leuk om te zien dat het 2 totaal verschillende veulens zijn. Saline is rete brutaal, nergens bang van en echt een knuffelkont. Sjeff is wel wat het tegenovergestelde, eerder wat bangig en een echte bijter
Dautzen vandaag dag 326 maar nog niks spannends. Banden worden wat slapper maar nog niet wat het moet zijn. Vorig jaar is ze op dag 334 bevallen en toen werd ze overdag echt méga onrustig, kon geen minuut meer stilstaan. Die nacht rond 3u geboren. Dat was alleen haar eerste veulen dus durf niet te zeggen hoe het nu is nu ze weet wat er gaat gebeuren. Voor mezelf hoop ik dat onrustige wel wat te zien, maar voor haar natuurlijk niet

Dank je wel! En ik hoop het ook! Er word naast de longen/lever/nieren ook getest op cushing. Dus we gaan het zien en mee maken allemaal. Voor nu neemt hij zijn vakantie heel erg letterlijk

.
RanjaRietje Gefeliciteerd

. Wat een prachtig veulen!
En bewaren jullie nog wat merries voor mij

? Ik heb bij Maria een merrie veulen besteld. Bij Zoë mag het wel een hengst veulen zijn

.
Nog over fokken/verkoop. Gelukkig fok ik zelf niet en help ik de 2 fokkers juist. Zij kunnen heel makkelijk verkopen. Ik zou het echt niet kunnen hoor. Ik wil alles aanhouden wat ik fok dus dat helpt niet

. Probeer mij nu al niet aan de kleine van Jenny te hechten omdat ze voor verkoop is, maar eh tsja... dat is mislukt natuurlijk haha.
Ik ben er aan gehecht. Ze is dan ook te leuk

. En nu al erg ondeugend

.
Hier werd vanmiddag uitgebreid vakantie gevierd in de wei

.DA zei rustig aan doen. Dat neemt die wel heel erg letterlijk

. Naast mij en Asfaloth lag Arwen uitgebreid te slapen en Frodo lag ook languit. De arme hoogdrachtige Maria stond op wacht

.
Asfaloth doet het gelukkig naar omstandigheden goed. Houd zich rustig en doet geen gekke dingen en geeft goed aan wat hij wel en niet wilt

.
Zoë en Maria houden het spannend wie als eerste gaat, maar er is nog weinig bijzonders te showen voor jullie. Dus we wachten rustig verder

.
Asfaloth kan prima door gaan voor schoothond toch?
[ [url=m/SXySPt.jpg]Afbeelding[/url] ]