Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fauvetje schreef:@blackbeauty, heb jij dan het Radco alarm? Of een andere variant?
Kiss1990 schreef:Ik las iets over de temperatuur. Daalt de temp altijd sterk? Leuk om zo steeds meer info te krijgen in dit topic.
tamaramt schreef:@essie_blue: pfff al 2 weken...dat breekt echt op. Heeft ze dan wel allerlei signalen waardoor je wilt gaan waken?
tamaramt schreef:Op de pensionstal waar mijn paard staat komen elke dag de paarden op de wei.
De wei is schat ik 60/70 meter vanaf de stal. Zal ik de eerste paar dagen dan het veulen los mee laten lopen of al meteen proberen aan het touw langs de moeder?
Citaat:En nog een vraag. Ik heb meerdere boeken gekocht mbt bevalling en veulens opvoeden. En nu las ik heel stuk over inprenten direct na de geboorte?
Ik had juist het idee om merrie en veulen rustig aan elkaar te laten wennen zonder te veel poespas erom heen.
Hoe doen jullie dat?
baudyh schreef:Nou het kreeg nog wel een vervolg. Meneer was te zwak om te staan en ik had het idee dat hij niet genoeg lucht kreeg. Wel zuigreflex maar niet genoeg om er wat met de fles in te krijgen.
Dierenarts is geweest. Hij kwam energie te kort.
Dus infuus gekregen om zijn energie pijl op te krikken en een sonde in de maag met 1/2 liter biest. Dus nu kijken of hij op gang wil komen.
Word vervolgd.