fokfanaat schreef:Tijdens de bevalling of daarna?
De bevalling echt dat je te laat bent om daarin in te grijpen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floripori17 schreef:Ual gefeliciteerd![]()
Janine dat is precies een van de redenen dat ik het belangrijk vind erbij te zijn. Een hoop complicaties kunnen met op tijd zijn verholpen worden.
Evelien__ schreef:Ik was daar ook doodbang voor, wij halen uit twee aan elkaarstaande stallen, het tussenschot weg, dan heeft ze 7 bij 3,5. Gelukkig had ze 3 jaar geleden het verstand die 7 meter te gebruiken, hopelijk doet ze dat dit keer weer.
Janinevv schreef:floripori17 schreef:Ual gefeliciteerd![]()
Janine dat is precies een van de redenen dat ik het belangrijk vind erbij te zijn. Een hoop complicaties kunnen met op tijd zijn verholpen worden.
Ik waak ook zeker maar wat als ik in 15 min net mis ? Vind dit nu dood eng ik denk eraan om buiten weide met camera kleiner te maken voor nacht en dan los
Janinevv schreef:Evelien__ schreef:Ik was daar ook doodbang voor, wij halen uit twee aan elkaarstaande stallen, het tussenschot weg, dan heeft ze 7 bij 3,5. Gelukkig had ze 3 jaar geleden het verstand die 7 meter te gebruiken, hopelijk doet ze dat dit keer weer.
Heerlijk! Wij hebben 3 bij 6 (zee container) ongeveer. Is net geen drie en net geen 6 maar ik heb een welsh a ..
[ [url=m/xT2Ym1.png]Afbeelding[/url] ]
Evelien__ schreef:Evelien__ schreef:Ik was daar ook doodbang voor, wij halen uit twee aan elkaarstaande stallen, het tussenschot weg, dan heeft ze 7 bij 3,5. Gelukkig had ze 3 jaar geleden het verstand die 7 meter te gebruiken, hopelijk doet ze dat dit keer weer.
Heerlijk! Wij hebben 3 bij 6 (zee container) ongeveer. Is net geen drie en net geen 6 maar ik heb een welsh a ..
[ [url=m/xT2Ym1.png]Afbeelding[/url] ]
Meya_ schreef:Zal wel wat meevallen toch? Of denk ik te nuchter? Gewoon in de gaten houden.. Ik was banger dat het verkeerd lag, een redbag oid dan dat het veulen geplet kon worden. Heb daar niet eens echt een seconde bij stil gestaan
Maar merrie ging er ook super goed voor liggen