rooslover schreef:Hier vanochtend helaas 2 lege merrie's. Met de ene merrie gaan we het niet verder proberen, merrie is 22 en mag van haar welverdiende pensioen gaan genieten (ik moet er wel bij zeggen, dat de merrie geen nieuwe eitjes op haar eierstokken had zitten en dat was vorige keer met 18 dagen wel het geval, het is echter zo "rommelig" bij deze merrie in haar baarmoeder, dat ze misschien ons nog wel verrast, maar die kans is heel klein).
Andere merrie was niet drachtig en ook al hengstig geweest, waarschijnlijk niet de goede dekdatum doorgekregen van de hengstenhouder, die gaat volgende week weer opnieuw naar de hengst.
Balen roos... Hopen dat nummer 2 wel drachtig wordt nu!!
Overigens lees ik wel alles maar ik reageer zodra mijn PC hersteld is uitgebreider op alles. Hij is nu zo idioot traag dat ik amper kan terug scrollen en mijn geheugen is niet zo goed dat ik "uit mijn hoofd" overal op kan reageren. 
Dinsdag gaat paps het hopelijk op lossen...
ik las oa dat Pletje op fokkers-rondje gaat en dat er al een boel ongeduldige dames zijn die ook een beetje "angstig zijn" en dat het ongeboren mini-rijpaard-veulen al kopers heeft!
Ik zou dat trouens ook moeilijk vinden hoor, om dat vast te leggen. Je bent toch nieuwsgierig en dan leg je het vast en komt er een veulen uit dat "het helemaal is" en dan zit je vast aan je belofte!