Ja, nu Dais nog (en Mira ). Ze zaten allebei gisteren (18 april) op 331 dagen. Dais is wel een stuk slapper dan gisteren achter, maar binnen een week verwacht ik nog niets. Ik ga ook weer mijn bedje in. Slaap lekker!
Ze zeggen wel eens dat de geboorte van een veulen de geboorte bij een andere merrie op stal op kan wekken. Zou dat echt zo zijn? Een veulen wordt geboren als het klaar is. En het is toch niet ineens eerder klaar als er een ander veulen geboren wordt? Dais stond er wel met haar neus bovenop.. En maar hinneken
InekeH87
Geplaatst: 19-04-11 02:08
argh camera is uitgevallen! Zit nu te twijfelen of ik wel of niet naar stal moet gaan, heb namelijk tussen half 12 en 2 niet op de camera gekeken (na 3 nachten waken wil ik ook af en toe slapen ).
edit: heb mijn vriend gesmst. Hij heeft om half 2 nog gekeken en toen was ze rustig. Ik kijk om 4 uur weer en als de camera dan nog niet werkt ga ik even langs stal.
Essiesilly: van harte gefeliciteerd met je hengstveulen! Helemaal top! Doet moeder het ook goed? Ben benieuwd naar de foto's.
Charaz, gefeliciteerd met je verjaardag.
Cynthia82
Geplaatst: 19-04-11 07:18
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Essie, gefeliciteeeeerd! Stoere naam zeg! Charaz, gefeli met je verjaardag
Als zien bevallen, doet bevallen heb ik dus hopelijk snel een bebie! Maar hoe zit het dan met 'veulens worden geboren als ze klaar zijn'? Dais baby kan nu toch niet ineens klaar zijn?
Steffi, gefeliciteerd met de mijlpaal! Ht voelt nu ineens een stuk dichterbij he?