Mendy vanochtend weer gedekt. Ze stribbelde wat tegen, lichte plas. Dat tegenstribbelen is goed, weet ik, maar lichte plas, is dat nou goed of..
Al_Zawraa
Geplaatst: 30-05-11 21:44
Bimmetje gefeliciteerd!
Pff, de merries waren door de draad gegaan, stonden bij de jaarlinghengstjes.. Ik denk dat ze wel ergens van geschrokken zijn ofzo, want er stond een klap stroom op (ondervond ik vanmorgen nog ) Maar ja, Hala lijkt nog hartstikke hengstig Zal je altijd zien, altijd 5 dagen hengstig, nu niemand om te scannen, dus op de gok op dag 4 insemineren, en nu is ze al 6 dagen hengstig.. Maargoed, gelukkig mag Hala de jaarlinghengstjes niet, dus hield ze ze toch uit haar buurt. Aziza was ontzettend boos op Nader, en is dus ook nog niet hengstig, ze is dus in ieder geval al 2 dagen later dan normaal.
Morgen de jaarlinghengstjes verhuizen, dus dan hebben we ook het probleem niet meer dat ze bij elkaar zouden kunnen komen.
Agarcia, de hengstenhouder waar mijn paard staat zei dat ze bij donkere plas het snelste drachtig worden..en dat is meestal aan het einde van de hengstigheid.
Wat een gedoe Al..idd wel fijn dat de jaarlinghengstjes verplaatst worden. Je weet maar nooit
Bij Mel is ie op de precieze dag ook nog iets witter dan jus'dorange.Maar de meeste hebben echt jus dorange.Plas word gedurig de hengstigheid steeds troebeler.
Bimmetje gefeliciteerd Spannend voor de mensen die binnenkort moeten scannen, en balen voor de mensen die eerder zouden scannen en dat het nu later geworden is
Idd jus d'orange, dat had doortje vorige week maandag ook, en dinsdag had ze 2 eitjes van 5 en 6
Ik heb het hele spul weer compleet! Heerlijk! Pauk kan maandag gelijk meegescand met Orion, is voor haar dag 17 Alonna een week later op maandag ook dag 17
Volgend jaar echt niet druk als ze allemaal gepakt hebben.. Orion 18 april Pauk 20 april en Alonna 27 april Bedenk daarbij dat Lon meestal een week tevroeg zit en je heb er 3 op 1 nacht
karen nou dat wordt dan wat als ze alledrie ter gelijk komen zie je al rennen van stal na stal
ben ik blij dat ik er maar 1 heb
Joto
Geplaatst: 31-05-11 10:54
Gefeliciteerd Bimmetje!!
Hier een kleine Vrony is drachtig gescand. Vardau wéér gust, en daar baal ik goed van. Wedstrijdplanning voor volgend jaar loopt nu al in de soep. Denk dat dit haar laatste ronde wordt.
Paulien weer een mooi ei van 6.7 cm, als ze weer niet pakt, maar eens gaan nadenken over hoe en wat. Zou erg zonde zijn als ze niet kan moederen.
Paulien en Indira nog drachtig, dan ben ik best tevreden. Als het niet wil..Wil het niet.
Eilinora
Geplaatst: 31-05-11 11:00
Bimmetje schreef:
Wilma is drachtig!!! en heel mooi drachtig zelfs volgens de DA.
Wilma is op 14 april 2012 uitgeteld
wat leuk zeg!! maar op hoeveel dagen scan jij dan?
winoa is 14 mei voor het laatst gedekt dus ik reken ook voor uitgetelde datum 14 april. winoa word vrijdag pas gescand,dan heeft ze 21 dagen als het goed is.