Zo......weer bijgelezen
Pvd: Gefeliciteerd
Leuk zeg, eerste nakomeling van Zurich. heel speciaal. Oei rugligging, gelukkig wel goed gegaan.
En Muzefee, gaat het met je rug? Succes vandaag.
Fietsen met ulisse ernaast durf ik ook niet aan ze kan nog wel vlot zijn en springerig dat laten we dus maar niet doen
Gisteren lekker een buitenritje gemaakt ik had er dinsdag voor het laatst op gezeten. Iedere x als ik nu weer opstap lijkt ze weer gegroeid pfff ze is zo rond (en ze is altijd al best breed) krijg mijn benen er niet meer omheen
. Ik hoor wel veel van zonder zadel buitenrijden maar ze is nog zo fris en als ze dat is dan wil ze ook nog wel eens springerig zijn en als ik dan ook nog eens geen houvast heb, nou nee, laat maar. Ik leg het zadel er dan liever op. Het is zo maf. We hebben tijdens onze rit een smal bospad waar we overheen gaan, beetje kronkelig en met een paar bomen die over het pad liggen. Hier stappen we dan overheen. De laatste x stapte ze er al zo raar overheen, heel hoog haar benen optrekken. Wat deed ze gisteren, ervoor stil staan, kijken en vanuit stilstand er overheen springen. Gek dier
Omdat dat niet zo prettig voelde en we er niet langs kunnen de tweede keer (op terugweg maar twee pasjes draf en dan een sprongetje, dat voelt wat prettiger. Toen werd ze alleen wel heel enthousiast, ze had al zo lang geen sprongetje meer gemaakt. Denk zo'n twee maanden geleden. Ze keek erg tevreden toen we terug op stal waren.
Ik heb het idee dat ze heel lekker los in het lijf is op het moment. Tuurlijk niet erg buigzaam maar wel gewoon lekker ontspannen.