jemieloves schreef:Jemig zit ik hier de hele avond naar toos te kijken komt er een ander paard in de box lekker zijn hun
je weet natuurlijk niet wat er aan de hand is he. misschien ligt het veulen wel niet goed of zo...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jemieloves schreef:Jemig zit ik hier de hele avond naar toos te kijken komt er een ander paard in de box lekker zijn hun
crazy_roxy schreef:jaaa zo gemeen ,waarom nou weer ,kan ik die bevalling nog niet zien
joellover schreef:nou ka ni kneits meer zien
FennekeR schreef:Sappos schreef:Ik heb een stomme vraag waarom kan ik geen antwoorden in de HK posten? Ik heb toch al meer dan 50 posts?
Voor de huiskamer moet je je aanmelden...
Bunbun schreef:crazy_roxy schreef:jaaa zo gemeen ,waarom nou weer ,kan ik die bevalling nog niet zien
Ik vind dit helemaal niet gemeen. Je mag eigenlijk al blij zijn dat er een cam was. En als het iets anders was gelopen dan hadden we nu misschien wel een bevalling kunnen zien.
Als ze geen cam hadden, hadden we helemaal niks gehad.
shan schreef:toos heeft heeft voldoende ontsluiting maar krijgt het er niet uitgeperst, de dierenarts gaat het nu halen, er staat een ander paard in haar box, hopen dat het goed afloopt
Kimmes schreef:Het is echt heel fijn om te lezen dat jullie zo meeleven met Toos.Dat ze naar een grotere stal gaat of misschien is het wel helemaal mis
Ik lees alleen maar:ikke,ikke,ikke
Eefje23 schreef:jongens, de cam verplaatsen heeft op dit moment geen prioriteit hoor!! het belangrijkst is dat Toos een gezond veulen krijgt en dat het met haar ook goed gaat!!! Pech voor ons maar das dan jammer!!!!
Reggea schreef:alsjebliefd kappen nou..... ga ff op msn kletsen dit is echt niet normaal meer....
rivarachella schreef:hallo , je mag hier over bevallingen praten .. en dat doen wij
lotttttttt schreef:ik vind t banketstaaf