Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef:Sjoert, ik ben je eeuwig dankbaar voor het bellen!![]()
En Aniek.... super belboom!
Nienke schreef:Ik ben niet gebeld maar ik denk dat gemske prima door had dat ik er al was
Faniek schreef:krissie1985 schreef:ok, het geeft niet, was nog net optijd met kijken!!! Mss dat nummer niet klopte, heb niet meer naar gekenen?
Ik heb alle nummers letterlijk gekopieerd vanuit de pbs
Sjoert schreef:TheSam schreef:Sjoert, ik ben je eeuwig dankbaar voor het bellen!![]()
En Aniek.... super belboom!
haha, geen dank. Blijft wel raar om zomaar iemand anders te bellen omdat een merrie aan het bevallen is!
Gitta schreef:Was zeker goed te zien ik ging om 22.15 nog even kijken voordat ik comp uit zou zetten en voila een veulentje echt top en die zak wortels is een goeie
gemske schreef:Nienke schreef:Ik ben niet gebeld maar ik denk dat gemske prima door had dat ik er al wasjouw berichtjes kwamen wel door iig. mijne niet.
gemske schreef:Nienke schreef:Ik ben niet gebeld maar ik denk dat gemske prima door had dat ik er al wasjouw berichtjes kwamen wel door iig. mijne niet.
Sjoert schreef:haha, geen dank. Blijft wel raar om zomaar iemand anders te bellen omdat een merrie aan het bevallen is!
ThePast03 schreef:Agos, ik hoor het veulen nu heel hard hinneken!
gemske schreef:Ik ben al blij dat ik niet in een of andere volle trein zit. Dat zat ik me vanmiddag te bedenken, wat als ze nu... ik zag de mensen al kijken.
Bevallen? computer?