Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:Dat klinkt wel erg spannend Boldy!! Ik ben heel benieuwd!!
Mac schreef:Odess: uitvloeiiing op zich is normaal, zelfs met wat bloed erbij. Zowel Pepsi als Lee hebben een paar dagen tot een week gevloeid. De eerste dagen wat bloed, daarna slijm met bloedpropjes, daarna slijmslierten en toen hield het op. Ik heb daar ook de da nog over gebeld en hij zei dat zolang het helder blijft, het ok is tot de veulenhengstigheid geweest is. Daarna moet het over zijn. De baarmoeder moet dan weer in zijn normale vorm zijn. Vorige keer bij Shane had Lee drie dagen na de geboorte ineens grijsachtige afscheiding die ontzettend vies rook. De da stond binnen tien minuten op het erf toen ik hem daarover belde. Infecties in de baarmoeder kunnen zeer ernstig zijn. Let dus goed op de kleur van de afscheiding en temperatuur de merrie drie keer per dag. Meten is weten
![]()
!
elady schreef:Sanne: Je onderschrift....super!!!!!!![]()
Wie o wie zit nu ook rond de 9,5 maand en minder? Dan weten we nog met wie we strakjes allemaal zitten te stressen.
Elady
Tinne
Fnanne?