StalHD ook nog gefeliciteerd!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manda schreef:Fokfanaat, geen ervaring met navelbreukjes, wel een veulen met een liesbreuk bij een vriendin van me dit jaar (Donja van bokt), is niet hetzelfde maar bij dit veulen zeiden ze dat als die last kreeg van het breukje het geopereerd moest worden, helaas werd dit breukje een breuk en kreeg hij er echt last van en is hij recent geopereerd...
Jeniej wat een plaatje!!! Jammer dat de wond nog niet geheeld is...
Gefeliciteerd Ladylisa!
Stal HD gefeliciteerd!!!Neonlight schreef:Manda, wat zoek je in een hengst? Dat Don Cremello met mijn merrie een leuk veulen heeft gegeven is niet de garantie dat ie dat met jouw merrie natuurlijk ook doet. Wat zijn de aandachtspunten, en inderdaad, in welke maat wil je fokken?
Klopt, plus ik wil juist wat ander bloed, Don Cremello is nu al best veel gebruikt door NAS fokkers en de kleine maat daar zijn er al zo weinig van, dus ik wil sowieso uit dekken (geen NAS hengst) en heb voorkeur voor veel arabisch bloed.
Ik heb een topic gemaakt met wat ik ongeveer zoek in een hengst: [EHK] Advies hengstkeuze appaloosa C pony
stal_HD schreef:Stal Wiza, gelukkig voelt ze zich weer iets beter. Nooit leuk en zeker niet als ze op knappen staan..
Lady Lisa. wat een attent veulen en zeker al best groot. Hihihi als ik dan mijn veulen zie, is hij een heel stuk kleiner. Hoe groot is jou merrie?
Coloured schreef:Dan denk ik dat het zo maar eens geboren kan worden. Onrust/beweginsdrang zegt vaak een hoop.